تابناک گزارش می دهد؛
در آیین جشن روز پزشک، از پزشکان برتر کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 06 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در جشنی که به مناسبت روز پزشک در بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت برگزار شد، پزشکان برتر کشوری، استانی و شهرستانی معرفی و از آنها تجلیل شد.

رئیس نظام پزشکی شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده در این جشن اظهار داشت: یکم شهریور سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ الرییس ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و توانمند جامعه پزشکی ایران اسلامی و کهگیلویه بزرگ تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی گفت: چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است و با مهارتت باری دیگر قدرت خداوند را به رخ بندگانش می کشی.

جهانشاد شرافت ابراز داشت: با توجه به زحمات بی شائبه هییت بدوی انتظامی نظام پزشکی شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده که با تلاش وافر و بدون چشمداشت مالی، شبانه روز به صورت متمادی نسبت به شکواییه های بیماران در حال بررسی و صدور احکام هستند، صمیمانه از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.

وی در پایان صحبت های خود از زحمات دکتر محمد طاها خادمی متخصص توانمند و حاذق داخلی که مسئولیت سرپرستی بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت را بر عهده دارد، به دلیل همکاری ویژه و تعاملات لازم با نظام پزشکی کهگیلویه، چرام و لنده، مراتب قدردانی و سپاس خود و نظام پزشکی را با اهدای لوح و هدیه ای ابراز کرد.

در ادامه این آیین جشن، سرپرست بیمارستان امام خمینی دهدشت در خصوص معرفی و انتخاب پزشکان برتر کشوری، استانی و شهرستانی ضمن بیان توضیحاتی، عنوان کرد: دکتر علیرضا خلف جراح و متخصص توانمند و پر تلاش کهگیلویه به عنوان پزشک نمونه کشوری، دکتر محمد جاویدی جراح عمومی و دکتر شرافت متخصص داخلی به عنوان نفرات برتر استانی و تعداد 20 پزشک دیگر از جمله دکتر علی اصغر الماسی، دکتر سید غفار شفایی، دکتر منصور نیکخو، دکتر حمید بهادران، دکتر مسعود میرزایی، دکتر امین انوری، دکتر حسین بزیع، دکتر حسین علی نژادی، دکتر مسعود گنجی، دکتر منصور آهون، دکتر محمود شهامت، دکتر جابر حسینی، دکتر محمد واسعی، دکتر عبدالحمید براتی، دکتر لطفعلی جمشیدی، دکتر روح انگیز خادم زاده، دکتر ابراهیم یاری نسب، دکتر مسیح طالع، دکتر سیده عسل بزرگواری و دکتر محمد اسکافی به عنوان نفرات نمونه شهرستانی انتخاب شدند که در پایان از آنها با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

محمدطاها خادمی در ادامه عنوان کرد: 12شهریور ماه روز مبارزه با  استعمار انگلیس و سالروز شهادت رییسعلی دلواری را خدمت همه همکاران گرامی میدارم.

در پایان این جشن، به پاس خدمات شایسته امام جمعه و فرماندار کهگیلویه با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

 

عکس و گزارش : سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار