امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر : نا امیدی دشمن در مسئله سوریه و خاورمیانه، آنان را در باتلاق ادلب سوریه قرار داده است و ۳۰ تا ۱۰۰ هزار داعشی در این سرزمین ترس بازگشت به اروپا را در ذهنشان تداعی کرده است.
کد خبر: ۶۵۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 07 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه16شهریور97با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه باتسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت: در بحبوحه بیراهگی اسلام و زمانی که باتسلط استعمار وخوی استبداد امر به منکر و نهی از معروف بیداد میکرد حسین بن علی با گذشت از زن و فرزند و مال منال خود حَریم وُ حَرَم رادر نینواجمع کردند تا کربلای امر به معروف ونهی ازمنکر را بپاکنند
علی وحدانی فر گفت: امروزه اهتمام به واجبات امر به معروف وتَرکِ مُحَرَّمات نهی از مُنکَر میباشد که امروزه باتشویق اخلاقِ حَسَنِه ونهی از مُنکِرات واصراف وریخت پاشها خاصه درمراسمات عروسی باید مراقب بود وتنها به تَذَکُر بَسَندِه نکرد.
حجت الاسلام وحدانی فر باتبریک مجدد هفته دولت بااشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضاء محترم هیئت دولت گفت: معیار حکومت عَدلِ عَلَوی، مسئولی دلسوز از جنسِ مردمی بودن باشاخصه های درک محرومیت و مخالف اشرافیگری میخواهد که معیار ارزش و سنجش مسئولان در راس خدمت درنظام است.
امام جمعه کبگیان استفاده از فرصتها درگزارش ارزیابی دقیق عملکرد مسئولان، با موضع گیری دربرابر تمرکز دشمن برمتشنج ساختن جوحاکم برجامعه را از خصایص مسئول ارزشی دانست و گفت: خروجی گزارش کار هرمسئول برای مردم مهم است زیرا ملت خواهان نتیجه یاعدم نتیجه گیری طرح مسئولیت کارکنان درنتیجه گیری هستند.
خطیب جمعه کبگیان تصریح کرد: شناسائی نقاط ضعف درون کشور دربرنامه ریزی کوتاه متوسط وبلند مدت از خصایص خطرناک دشمن است که با متمرکز شدن خود دنبال ترسیم آینده مبهم واقتصاد تیره وتار کشور در اذهان عمومیست و مسئولان باید بابرنامه ریزی دقیق وکار وتلاشِ مُضاعَف جنگ اقتصادی دشمن را در سایه وحدت و تعامل با مردم باجهاد اقتصادی خنثی کنند.
علی وحدانی فرافزود: آنچه در اعتماد به دشمن تقبل کرده و دادیم حتی نسیه هم نگرفتیم پس باید باقطع امید از غرب ودرس گرفتن از برجام مسئله مذاکره واعتماد به آنان را فراموش کرده و با تقویت اقتصاد مقاومتی واعتماد به نیروی کار داخلی بامبارزه جدی باقاچاق واردات زمینه صادرات را فراهم کرده تا به اقتصاد پایدار درسایه اتکا به خود مقاوم شویم.
این خطیب جمعه در رابطه به تعامل با همسایگان افزود: سران سه قوه با کنار گذاشتن اعتماد به غرب و مذاکره با آمریکا بافعال کردن مسئله دیپلماسی تولید داخلی را تقویت کنند تا راه صادرات به کشورهای همسایه هموارشود زیرا کشور ما با دارابودن موقعیت بسیارعالی تولیدات متعدد نفتی وغیره نفتی در دنیا پتانسیل صادرات بزرگ به این کشورها را دارد.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به نشست سه جانبه تهران افزود: نا امیدی دشمن در مسئله سوریه وخاورمیانه،آنان را در باتلاق ادلب سوریه قرار داده است که هرچه درآن دست وپا میزنند بیشتر غرق میشوند، زیرا ازیک طرف فشار دول ترکیه وسوریه بر تخلیه اِدلِب روز افزون شده، واز طرفی دیگر سرگردانی ۳۰تا ۱۰۰هزار داعشی در این سرزمین ترس بازگشت به اروپارا در ذهنشان تداعی کرده است.
علی وحدانی فر تصریح کرد: غربیها زمانیکه داعش را از کشورهای خود تربیت وجهت نسل کشی مسلمین روانه خاورمیانه کردند باید امروز درفکر بازگشت به خانه نطفه های نورس خود بودند و میدانستند که قدرت فرامنطقه ای جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه با اتحاد کشورهای بیدار منطقه اجازه نفس کشیدن مجدد به آنان و نوچه های ترسویشان را نخواهد داد وفرافکنی آمریکادر مسائل شیمیایی دیگر رنگ بوئی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر درباره جوسازی آمریکا درباره متشنج کردن رابطه ایران و عراق گفت: آبرسانی مسئله آتش سوزی وطعنه زدن به همایش جهانی اربعین از تفکرات خام ناامیدان غرب و آمریکائیست که در آرزوی محال خود خواهان وسوسه یاس برجامعه هستند
وی افزود: دشمن درسایه تحاریمش باترس از ورود ۳تا۴هزار توریست از عراق با ارز آوری صدتا هزار دلاری هرنفر در احیاء اقتصاد کشورمان می هراسد وبا تبلیغات منفی بی هدف مثل کلاف سرگردان هرآینه از سوراخی دگر سردرمی آورد که انشالله در اربعین امسال دماغ نیمه سوخته اش کاملا زغال خواهدشد.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به تودیع معارفه فرماندهی پاسگاه انتظامی چیتاب هم گفت:جانفشانی سبزقامتان همیشه بیدار نیروی عزیز انتظامی در کشور خدمت بی قیمتی است و جناب آقای اعظمی در مسند فرماندهی قبل کاملا متین شجاع و همیشه درصحنه انجام وظیفه کردند که انشالله هرجاهستند موفق و سلامت باشند.
علی وحدانی فر باتبریک به سروان نکوئیان بعنوان فرماندهی جدید پاسگاه انتظامی چیتاب افزود: بخش ما ازنگاه امنیتی بخش آرامیست چون دارای مردمی ولایتمدار و جهادگر است و بنده از خدمات ارزنده جنابعالی در پاسگاه انتظامی دهستان چنار از توابع چیتاب کاملا واقف میباشم اما انشالله با اتکال به قدرت لایزال الهی درسایه تلاش روز افزون خود وهمکاران بانگاه احترام همراه باتکریم مراجعین مقتدر باشید٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار