فوری
لحظاتی پیش خبری از حمله سنگین به نشست حزب دموکرات کردستان در شمال عراق در برخی رسانه های مجازی منتشر شد که تاکنون هیچ خبرگزاری رسمی چیزی در این مورد ننوشته اند!
کد خبر: ۶۵۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 08 September 2018
لحظاتی پیش خبری از حمله سنگین به نشست حزب دموکرات کردستان در شمال عراق در برخی رسانه های مجازی منتشر شد که تاکنون هیچ خبرگزاری رسمی چیزی در این مورد ننوشته اند. اما کانال تلگرامی اخبار سوریه که تقریباً به روز مهمترین خبرهای مربوط به حوزه مقاومت در خاورمیانه را پوشش می دهد خبر و جزئیات آن را منتشر کرده است. آنچه در ادامه منتشر می شود اخبار لحظه به لحظه مربوط به این حمله به نقل از این کانال تلگرامی است.
شلیک پدافند هوایی بر فراز ارومیه
برخی از منابع محلی از شلیک پنج فروند موشک پدافندی به سمت یک هدف در آسمان ارومیه خبر می‌دهند بر اساس گفته شاهدان عینی، پس از این شلیک‌ها دو فروند اف5 از پایگاه شهید فکوری تبریز اسکرامبل شده‌اند. تا انتشار اخبار دقیق منتظر خواهیم ماند. 
مشت آهنین ایران به دهان تروریست‌های حدکا
بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، این شلیک‌ها پدافندی نبوده و پایگاه موشکی سپاه پاسداران در شمال غرب مواضع گروهک‌های تروریستی را هدف قرار داده‌اند. دفتر سیاسی گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان واقع در شمال عراق هدف موشک‌های زمین‌به زمین ایران قرار گرفت. به‌نظر می‌رسد که موشک‌ها با دقت به اهداف خود اصابت کرده‌اند. 
این گروهک با صدور بیانیه‌ای گفته که نمی‌داند حمله هوایی بوده یا موشکی، اما تایید کرده‌اند که 9 تن از اعضای این گروهک به هلاکت رسیده و 30 نفر دیگر زخمی شده‌اند. با توجه به همه شواهد و قرائن، پس از نفوذها، ترورها و خوش‌خدمتی‌های حدکا به دشمنان ایران، فرماندهی ایران تصمیم به هدف قرار دادن مرکز و دفتر اصلی این گروهک در شمال عراق گرفته باشد. این حمله این بازه زمانی بسیار مهم و قابل تامل است.
نشست سرکرده‌های گروهک حدکا (حزب دمکرات کردستان ایران) هدف قرار گرفت
پنح موشک زمین به زمین که هنوز نوع آن مشخص نشده و با توجه به دقت آنها در اصابت باید از خانواده فاتح 110 باشند، نشست شورای مرکزی گروهک تروریستی حدکا را در شمال عراق هدف قرار داده است. در این حمله موشکی که پس از رصد دقیق این نشست توسط واحدهای اطلاعات برون‌مرزی ایران صورت گرفت، مصطفی مولودی و خالد عزیزی  رهبر و جانشین حدکا زخمی شده‌اند.
حمله موشکی ایران به شمال عراق

 کشته ۹ نفر از اعضای حزب
بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، علاوه بر هلاکت 9 تن از کادرهای مرکزی گروهک جانی، تروریست و مزدور حدکا، ده‌ها تن دیگر از اعضای بلندپایه آن نیز زخمی شده که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است. با توجه به آنکه دفتر سیاسی و مرکزی این حزب در شهر کویه در شمال عراق در کنار منازل مسکونی‌شان قرار داشته است، بدون شک باید به خانواده‌هایشان نیز آسیب رسیده باشد. بدون شک این ضربه می‌تواند حساب کار را دست مزدوران بدهد که ایران یا نمی‌زند، یا با دقت می‌زند. 
درس‌هایی از شلیک به شمال عراق
شلیک موشک توسط ایران به خارج از مرزهای خود برای هدف قرار دادن گروهک‌های تروریستی برای دومین بار ظرف 16 ماه گذشته نشان از آن دارد که ایران برای برقرار امنیت و حفظ جایگاه خودش به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای از همه ظرفیت‌هایش علیه هر کشور، جریان و گروهکی که بخواهد در کشور ناامنی ایجاد کند، استفاده خواهد کرد. آنهایی که فکر می‌کنند تروریست‌های حدکا مظلوم هستند، بپرسند که کشاورز، مرزیان، سرباز، ملای ده و کارمند در مرزهای ایران چه گناهی کرده‌اند که می‌آیند مانند اوایل انقلاب و دهه 60 می‌کشند و سر می‌برند و می‌روند. 
نه ایران، هر کشوری اجازه دارد برای حفظ تمامیت ارضی، امنیت مردم و استقلال خودش با آنهایی که می‌خواهند در این مورد خدشه‌ای وارد کنند، مبارزه کند. در طول سال‌های گذشته بارها و بارها تهران به مقامات اقلیم شمال عراق هشدار داد که بساط این شکم‌گنده‌های متوهم را جمع کنند، اما همانگونه که در گزارشی که چند ماه پیش نوشتم، ملامسعود بارزانی نه تنها به این درخواست‌ها توجهی نکرد، بلکه چون ایران را عامل بدبختی خودش در استقلال خواهی شمال عراق می‌دید، به آنها پر و بال بیشتری داد. 
به هر حال به‌نظر می‌رسد که فرماندهی موشکی ایران از شلیک به شهر المیادین درس‌های خوب و فراوانی گرفته است و این بار کارش را تمیز و صحیح به پایان برده است. به هر حال با توجه به همه شواهد، این پنج موشک به شکلی دقیق نشست شورای مرکزی تروریست‌های حدکا را منهدم کرده است. این پیامی برای تروریست‌های سایر گروهک‌های مزدور است که در شمال عراق حضور دارند و دلارهای وحشتناکی را از امارات، سعودی و رژیم صهیونیستی دریافت کرده و حتی ملامسعود ماهیانه چند میلیون دلار پول توجیبی به آنها می‌دهد.
حمله موشکی ایران به شمال عراق

سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از بلند پایه ترین رهبران گروهک تروریستی حدکا در میان کشته شدگان هستند.
 
دانلود
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
ای دمتون گرم‌بکشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار