ستار هدایت خواه : الان احمدی نژاد در میدان دشمن بازی می کند که قطعا وظیفه رسانه‌ها است که در خصوص مواضع فکری وی که در راستای اهداف نظام و انقلاب نیست باید آگاهی بخشی کنند.
کد خبر: ۶۵۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 09 September 2018
روز جمعه محمود احمدی نژاد در بهمئی مورد استقبال پررنگی از طرف مردم مواجه شد . این استقبال از طرف گروه ها و شخصیت های سیاسی و همچنین شبکه های اجتماعی در دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. اما در این بین یکی از برجسته ترین چهره‌های اصولگرایان در کهگیلویه و بویراحمد نظر خود را در مورد استقبال از احمدی نژاد در بهمئی عنوان کرد. 
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای به سخنان محمود احمدی نژاد در استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.
واکنش چهره مطرح اصولگرایان به استقبال مردمی از رئیس جمهور سابق / رسانه ها درباره مواضع فکری احمدی نژاد روشنگری کنند

ستار هدایت خواه صبح امروز در حاشیه همایش چهل سالگی انقلاب که در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد, در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در استان کهگیلویه و بویراحمد و استقبال مردم از وی گفت: بسیاری از توده‌های مردم برخی خدمات گذشته ایشان را که در جای خود خدمات خوبی است توجه دارند و شاید به مواضع کلی و عمومی احمدی نژاد در این تقابلی که بین نظام سلطه و جمهوری اسلامی وجود دارد توجه نمی‌کنند.

وی افزود: الان احمدی نژاد در میدان دشمن بازی می کند که قطعا وظیفه رسانه‌ها است که در خصوص مواضع فکری وی که در راستای اهداف نظام و انقلاب نیست باید آگاهی بخشی کنند.

هدایت خواه تاکید کرد: نباید از فرصت هایی که همین نظام قبلا برای احمدی نژاد فراهم کرده و خدماتی به مردم ارایه داد سوء استفاده کند و مردم را دچار اغواگری کند و استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد در بهمئی از احمدی نژاد به خاطر خدماتی است که در گذشته انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
احمدی نژادضدبی عدالتی است نه ضدنظام
مبین حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
بسمه تعالی
واقعا متاسفم برای نویسنده که به اسم شهدای 17شهریور و جلسات مذهبی کسی را دعوت می کند که چشم چپ و راست و روح و روان یعنی (رحیمی و بقایی و جوانفکر و مشایی) او خیانت به این مردم پاک کردند و الان دارند در همین دنیا محاکمه می شوند و نویسنده اعلام کرده بود که این دعوت سیاسی نیست!!! تو .... یا مردم !!! جواب معلوم است.مردم و جوانان بهمئی خود آگاهند و به خاطر استقبال از آن فرد نیامده بودند بلکه آمده بودند تا بگویند اف بر این دنیا که چقدر بی ارزش است که افرادی برای کسب قدرت اینچنین می کنند و به یاد سخن آغا افتادم که به موسوی فرمودند این دنیا و این پست ها این همه ارزش ندارند که اینچنین میکنید و دیدید که چه شد!! حالا آقای نویسنده تاسف از اینجا است که به اسم بچه های مخلص بهمئی دست به این اقدامات می زنید که خود را به بی بصیرتی زده اید و سخنان رهبر معظم انقلاب را نمی شنوید که می فرمایند افرادی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند آیا تشکیل چنین جلساتی در زمین ترامپ نیست!!!دعوت به وحدت و انسجام در مقابل دشمن می کنند اما عده ای خود را به نفهمی و بی بصیرتی می زنند!!! بدانید که چنین افرادی دیگر حنایشان رنگی ندارند بلکه خود را رسواتر می کنند و تشکیل دهندگان چنین جلساتی آماده پاسخگویی در پیشگاه الهی باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بی بصیرت خودتی که نمیدانی جرم مشایی فقط انتقادازقوه قضائیه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بابا جمع کن این مردم هستند که تعیین می کنند که کی خوب است نه شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
اخمدی نژاد به زباله های تاریخ پیوست ولی مردم بهمئی هنوز متوجه نشدند که انشا الله دیر یا زود متوجه میشوند
ناشناس
|
France
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
آفرین بر بصیرت مردم که از خواص بسیار بالاتر است. آقای هدایتخواه از چه ناراحتید؟ از عدم اقبال مردم به شما و حزبتان ؟ ؟؟ دیگر وقتش رسیده به خودتان بیایید و بجای قدرت طلبی به داد دل مردم محروم برسید. مانند محمود مردمی نژاد که بدون هیچ تکلفی با عشق و محبت در میان مردم حضور می یابد و آنها را به انقلاب دلگرم میسازد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
مردم اینها رانمی خواهند مردم احمدی نڗاد را میخواهند احمدی نزاد با هر تفکری باشد برای مردم محترم است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳........_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲........ هادی .......هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار