کد خبر: ۶۵۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 10 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر چغندکار گچسارانی به عنوان کشاورز نمونه کشوری در ششمین گردهمایی سراسری کشت محصولات زراعی (سال زراعی ۹۷-۹۸) خبرداد.

سعید نظری در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج گفت: آقای حبیب‌الله کرنوکر کشاورز گچسارانی از استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان کشاورز نمونه کشوری در کاشت چغندرقند معرفی و از دست وزیر لوح تقدیر دریافت کرد.

وی سطح زیرکشت چغندرقند این کشاورز در شهرستان گچساران را 10 هکتار عنوان و اظهارداشت: آقای کرنوکر امسال در 10 هکتار اقدام به کاشت و برداشت چغندرقند در گچساران کرد که به لحاظ عیار و عملکرد در واحد سطح بعنوان کشاورز نمونه کشوری معرفی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشت این کشاورز  نمونه به‌ عنوان پایلوت کشوری مشخص شده و در جلسه امروز با وزیر، معاونان و روسای جهاد کشاورزی کشور که در تهران برگزار شد لوح تقدیر را دریافت کرد.

نظری گفت: معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تهیه به موقع نهاده‌ها، ادوات مربوطه و انتقال دانش فنی و نظارت برتمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت توانست به این موفقیت مهم دست پیدا کند و این معاونت آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با کشاورزان را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار