جوابیه‌ای صریح به هدایتخواه!
شما که کارشناس حوزه دینی هستید!! یک روایت و مستند تاریخی نقل کنید که امامان معصوم (ع) برای بدست آوردن و یا بقاء حکومت به زور متوسل شدند؟! و یا یاران خود را تکفیر کردند!! و یا آنها را به القاب غیر متعارف صدا زدند!!
کد خبر: ۶۵۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 10 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، در پی حضور احمدی نژاد در بهمئی ، ستار هدایت خواه ضمن انتقاد از احمدی نژاد و دعوت کنندگان از وی ، از رسانه ها خواسته بود که مواضع احمدی نژاد را برای مردم روشن کنند . اما این موضوع هدایتخواه از طرف یکی از اصولگرایان مطرح استان که زمانی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود مورد نقد تندی قرار گرفته است.
حمدالله مبشری در جوابیه ای تند خطاب به ستار هدایت خواه نوشت :
چرا اینچنین شده ایم؟! 
هرگز فکر نمیکردم روزی مجبور شود اینگونه قلم بزنم و نقد بزنم
به نوشته کسی که بارها از ایشان حمایت سیاسی کردم....
عالی جناب
شما که کارشناس حوزه دینی هستید!!  یک روایت و مستند تاریخی نقل کنید که امامان معصوم (ع) برای بدست آوردن و یا بقاء حکومت به زور متوسل شدند؟! و یا یاران خود را تکفیر کردند!! و یا آنها را به القاب غیر متعارف صدا زدند!!  هر کجا موردی پیدا شد معصوم اول  ولایت خود را برمیداشت و آزادشان میکرد و حکم تکفیر هم نمیداند!! و حیات ساسی آنها را به مخاطره نیانداخت!! صراحتا خطبه میخواند و مطرح میکرد که فراوان در نهج البلاغه داریم.. و نیازی نبود که حضرت علی( ع) وصیتی، وکیلی انتخاب کنند!! تا عزل، تکفیر، و..... و...انجام دهند.
آیا اباذر، میثم، مالک و... از زبان علی به جنگ کج اندیشان  رفتند!! و یا نقلی از حضرت در استدلال محکوم یاران بیان کردند؟ هرجا هم موضوعی مطرح بود ظاهر امر آنها خودشان به تکلیف عمل میکردم مثل اباذر و...امروز هم ولی فقیه دست محب  خود را بر سر همه بزرگان حکومت میکشد و با مدارای حکومتی با وجود اشتباهات بالا و پایین افراد سعی بر حفظ و احترام همه دارد تا زمام امور رعیت بدتر از این که هست نشود!!
آیا اباذر، میثم، مالک و... از زبان علی به جنگ کج اندیشان رفتند؟! / این چه اندیشه ولایتمداری است که ولی زنده است و ما باید جای او حکم دهیم!/ چرا اینچنین شده ایم؟!
 
همه ما معتقدیم ولی فقیه هوشمندترین مدیریت را در کشور دارد، این چه اندیشه ولایتمداری است که ولی زنده است و ما باید جای او حکم دهیم!!! تصمیم بگیریم! حتما مثل همیشه باید تفسیر کنیم که اول باید مردم قیام کنند تا ولی فقیه هزینه نشود!! اتفاقا این اعوجاج است!! اینگونه عملکردن هزینه رهبری را بالا میبرد و تخریب پایگاه ولایت است!!! احمدی نژاد هم مثل همه مدیران خدمت کرد و ضعفهایی به جای گذاشت!!
همه مردم ایران به این نتیجه رسیدند که هر  کس هشت سال جمهوریت را اداره کرد با هر کارنامه!!  هوس مجددریاست برای او ناپسند است!!
 عاقلانه آن بود و هست که  هاشمی، خاتمی، احمدی، و آینده روحانی نباید مجدد پا به این عرصه بگذارند!! آمدند!! ولی اشتباه کردند!! و اگر باز کسی از تجربه آنها عبرت نگیرد، اشتباه  است!! اگر چه حرص و ولع بزرگان و صاحب منصبان در همه قوا و مناصب حکومتی الا ماشاءالله زیاد و سیری ناپذیر است!!
 اگر حیات مجدد احمدی نژاد را در عرصه اجتماعی و سیاسی در مقام جمهوریت نپذیریم حق هر ایرانی است!! اما آیا حق داریم حیاط  اجتماعی، سیاسی، او را پایان اعلام کنیم!!  چه تفسیر ناحقی است!! چه جفای در حقوق دیگران!! چرا اینچنین شدیم!! جای رهبر، شورای نگهبان،  و در مقامی بالاتر  جای خدا حکم و تصمیم میگیریم!! واین حق کشی را تکلیف مداری بدانیم و با حکم ضد ولایت فقیه همه را منکوب کنیم! مگر برای ولی فقیه سخت است که حکم نمایندگی(که مجدد تجدیدش کرد)  اقای احمدی نژاد را  لغو کنند!! لابد تفسیر تکراری میکنید که ولی فقیه حکم و رافت خود را بر کسی بر نمیدارد... تا یا خودش خراب کند!! یا ما ملت وارد عمل شویم، تا رهبری کمتر هزینه کند!! بابا این تفسیرها جواب نمیدهد!! دست بردارید!! والله جای رهبری تصمیم گرفتن  عین انحراف است!! اگر احمدی نژاد انحرافی داشته باشد که بعید است!! این تفسیر به جای رهبری و حکم کردن خود از انحراف بالاتر است!! و این اعوجاج و خود رایی ریشه این نظام را در میآورد و عمر حکومت را کوتاه میکند!! دست بردارید از تفاسیری که روز به روز صفوف مردم را از هم جدا و گسست حکومت و مردم را رقم میزند!! اگر از مردم نمیترسید از خدا بترسید!! خدا را با آن عظمت فراموش کردیم!! پیامبر صاحب رسالت را فراموش کردیم!! امامان را فراموش کردیم!! ولی عصر( عج)  که حی و حاضر است را بی اعتنا شدیم اخرین حلقه که ولایت فقیه است را هم ازش عبور میکنیم و به جایش تصمیم میگیریم و حکم می هیم!!  تا کی!! ملت که شقه، شقه و گرفتار  مشکلات روزمره هستند، جای برای استراحت و آرامش آنها نگذاشتیم!! خوب شما که جای رهبری تصمیم به تکفیر،پایان حیات جسمی و سیاسی، اجتماعی را رقم میزنی!! تلاش کن یک دست خط با مهر و امضاء رهبری بگیرید و مثل( مختار و محمد حنفیه) و... آنوقت شمشیر به دست بگیر تا ملت به همراهت کار منحرفین و اصحاب جمل و خوارج را یکسره کنند!! نگو مردم عوام هستند!! نمی فهمیم!! نه والله مردم خوب می فهمند و از صاحب منصبان جلوترند! ولی از بس مغالطه کاری دیدند  و سفسطه شنیدند!!  خسته از تفکری شدند  که همه چیز را یک جانبه تفسیر میکنند و خدا، پیامبر، امام، ولایت فقیه را در ذهن خود خارج دنیای واقعی تفسیر میکنند!!  امیدوارم از این به بد مجبور نشوم در این باره مطلب بنویسم!!!
حمدالله مبشری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار