انتقادات تند رئیس شورای نقاره خانه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی
عباسزاده خطاب به دکتر ایلامی تصریح کرد:جناب آقای دکتر ایلامی، گناه بخش کبگیان و مردم شهرچیتاب چیست، چرا با قولهای پوچ عزرائیل را مجبور به ماموریت اجباری قبض روح در چیتاب وکبگیان کرده اید؟
کد خبر: ۶۵۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 10 September 2018
مُسلمِ عَباسزاده ریاست شورای روستا درحالیکه ازشدت عصبانیت و گریه گونه هایش خیس از اشک بود در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت:چرا وعده های توخالی دانشگاه علوم پزشکی به مردم کبگیان باید هر اشتباهی را گردن بخشدار بیاندازد؟
ریاست شورای نقاره خانه افزود: کبگیان مهد ولایت وشهادت که اضافه بر تعهداتش در پاسداری از حریم ولایت و جمهوری اسلامی ایران ۷۶شهــید گلگون کفن، و چند ده جانباز و آزاده تقدیم نظام کرده و نگین تابناکش اولین شهیدِ مُدافع حَرَم استان(سردار اورنگ) وخانواده سه شهیدی(خرسندیان) در چیتاب میباشد چرا باید در نبود امکانات پزشکی درمانی امروزه شانزدهمین قربانی اش را در اثر نادیده گرفتن خواسته به حق و معقول خود از مسئولان ذیربط بدهد.
 
بر اثر محدودیت امکانات، جوان کبگیانی راهی قبرستان شد! / گناه بخش کبگیان و مردم شهرچیتاب چیست؟ / چرا عزرائیل را مامور اجباری چیتاب کرده اید؟

عباسزاده خطاب به دکتر ایلامی تصریح کرد:جناب آقای دکتر ایلامی، گناه بخش کبگیان و مردم شهرچیتاب چیست، چرا با قولهای پوچ عزرائیل را مجبور به ماموریت اجباری قبض روح در چیتاب وکبگیان کرده اید؟
آیا مردم این دیار که خون و گوشت تکه تکه شده فرزندانشان سپر دفاعی مقابله با دشمنان نظام شد تا امروزه امثال شماها در راس مسئولیت و در سایه امنیت مدیر باشید خطا کرده اند که با وعده های سر خرمنی آنها را دلخوش می کنید؟
عباسزاده افزود: مسئولان حاظر در درمانگاه چیتاب و نقاره خانه در حد و توان و امکانات خود خدمت می کنند اما هم اینجا به تمام خبرگزاریها،صداوسیما،جراید می گویم، ما مردم کبگیان و شهر چیتاب از دانشگاه علوم پزشکی و سوء مدیریت جناب اقای ایلامی گله مندیم و چه جوابی به ما و مردم روستای نقاره خانه و خانواده مرحوم صولتی میدهید که تسکین دهنده و التیام بخش غم نبودن عزیزانمان باشد؟
میراث جعفری بازنشسته مرکز بهداشت روستای صالحان و ریاست شورای بخش کبگیان هم در این باره گفت : علی رغم توجهات هیئت دولت ، که درحیطه مسئولیت صرفا وظیفه خدمتگزاری دارند اما متعجبم که یا مردم کبگیان دشمن نظامند، و خونهای به حق ریخته آنان ناحق میباشد و باید این روند بدبختی و چشم انتظاری را ادامه دهند یا عدسی عینک دید مسئولان مانع نگاه به مردم بخش کبگیان میباشد؟
جعفری با اشاره به فوت مرحوم صولتی افزود: بنده چون درحیطه پزشکی و طبابت تخصص دارم میدانم که ۱۶نفر فوتی در چیتاب و حومه، براثر نبود امکانات و تخصص پزشکی صورت گرفته و شخص مرحوم صولتی میتوانست با یک آمپول آدرنالین به راحتی به آغوش خانواده برگردد و بنده هیچوقت نام اینگونه مصائب را تقدیر نمی گذارم!
میراث جعفری تصریح کرد: پیگیری های دکتر وحدانی فر امام جمعه دلسوزمان و تلاشهای جناب بخشدار در ورود امکانات به بخش ستودنی است اما چرا حل مسائلی مانند اسکان اورژانس ۱۱۵ در چیتاب به آرزوی محالی تبدیل شده که از قول تا عمل مسئولان تا الان ۱۶نفر را در اثر کمبود امکانات و عدم پزشک متخصص براحتی به کام مرگ فرستاده است؟
رئیس شورای نقاره هم گفت : لازم به ذکر است ریاست شورای نقاره خانه به انضمام ثبت شواهد مردمی با تهیه و تنظیم شکایت نامه ای سرگشاده در کمبود و عدم کیفیت خدمات پزشکی درمانی آماده ارجاع به دفتر مقام معظم رهبری میباشند که در این میان باحمایت مردمی بخش خواهان سفر دسته جمعی و پیگیری در دفتر معظم له شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
تا یاد داریم تابلو نهضت سواد آ موزی الف. ب. پ. بوده است وآ نطرفتر نرفته است خدمات وتامین رفاه برای مردم بویراحمد هم ، مارگون، لوداب ، سادات محمودی بوده است وبقیه بخش ها بخصوص کبگیان از نقشه حذف شده اند.
غمگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
علی رغم انکه بخش کبگیان درعرصه هنر شهادت ورشادت پایبند به نظام بوده اند وهستند ..اما مسئولین کمترین توجه را به این بخش دارند...جادارد مسئولین نظام از استاندار ومدیران کل نیبت به ایجاد امکانات دراین بخش توجه ویژه کنند ...درغیر این صورت انتخابات دراین بخش باهما هنگی تعطیل خواهد شد .....
مهدی شعبانپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
خدارحمتش کنه.فقط خداوند می تواند اینها را از خواب غفلت بیدار کند.در دانشگاه علوم پزشکی پارتی بازی بیداد میکند وکسی هم به فکر نیست.این همه فوتی در اثر نبود تجهیزات در شهر چیتاب وحومه نشان از بی عرضگی عوامل دست اندرکار در دانشگاه علوم پزشکی داردوروزی در محضر خدا وند جوابگو خواهند بود.خداوند شاید حق خودش راببخشد ولی حق مردم مظلوم را نمی بخشد.
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
کسی نیست به داد ما برسه ما خدارا داریم
اهورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
خدا لعنتشان کند ک جان مردم هیچ ارزشی براشون نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار