گودرزیان : علی رغم دعوت و حضور متعدد مسئولان استانی در کبگیان، بنده بعنوان مسئول دربخش منتظر درخواست شماها جهت دعوت از مدیران شهرستانی واستانی به روستاهای مزکور جهت بیان مشکلات و بازدید روند اجرای طرح در بخش هستم.
کد خبر: ۶۵۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 11 September 2018
به گزارش تابناکـ کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب جلسه بخشدار کبگیان با دهیاران بخش برگزار شد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان با تسلیت فرارسیدن ماه محرم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران با فاکتور گیری از نهضت سیدالشهدا علیه السلام، باهدف طاغوت و استکبار ستیزی  در چارچوب حکومت عَدل عَلَـوی همانند قیام حسین بن علی(ع) با اهداء خون مردم درسایه اتحاد وتبعیت از ولایت فقیه تثبیت شد تا رمز اتکا به خود با خروجی عزت و سربلندی را به جهانیان صادر کند.
بخشدار کبگیان افزود: از شما دهیاران عزیزو زحمتکش گرفته تا رسته های بالاتر مدیریت و اجرائی در راس هیئت دولت، همه ما به برکت انقلاب و قیام به حق مردم در حیطه مسئولیت باید خدمتگزار مردم باشیم، و شماها هم مانند مردم در برگزاری برنامه های محّرم خارج از وظیفه دینی باید در حیطه اداری طبق قانون انجام وظیفه کنید.
کبگیان

وی گفت: به برکت قطره قطره خون فرزندان این آب و خاک هست که همه ماها الان در پستهای متعدد مدیریتی و خدمتگزاری مشغول هستیم و کم کاری در خدمت خیانت به ارزشهاست که باید خاصه دراین موقعیت حساس کنونی باتلاش مضاعف و عرق به مسئولیت بانگاه برابری خدمترسان خوبی باشیم.
گودرزیان با اشاره به زحمات دهیاران در بخش گفت: علی رغم دعوت و حضور متعدد مسئولان استانی در کبگیان، بنده بعنوان مسئول دربخش منتظر درخواست شماها جهت دعوت از مدیران شهرستانی واستانی به روستاهای مزکور جهت بیان مشکلات و بازدید روند اجرای طرح در بخش هستم.
وی تصریح کرد: شما دهیاران بازوان بخشدار در منطقه هستید که نگاه مردم در مطابقت با خواسته هایشان ازشما توقع بسزائیست زیرا شما خروجی اعتماد شوراهای مردم حافظان منافع و پیگیری حق و حقوق آنان هستید که انشالله با تلاش روز افزون وپیگیریهای مصرتر دراین زمینه کوشاتر باشید.
کبگیان

درادامه دهیاران بخش با تشکر از پیگیریهای بخشدار با اشاره به مشکلاتی چون ،تزریق اعتبار به دهیاریها، کم توجهی وبی نظمی درپایان کار پیمانکاران گاز در رها کردن کنده کاریهای خیابانهای روستاها، مشکلات بهداشتی چاههای آب شرب، ومسئله مهم مراجعات مردمی در حیطه درمان در عدم تجهیز جایگاه پزشکی و درمانی درون بخشی و نبود قرق بان در مراتع جنگلی و آتش سوزیهای آسان ومکرر در مراتع پرجنگل چیتاب و حومه. . .خواستار پیگیری وحل مشکلات موجود شدند.
میراث جعفری ریاست شورای بخش بااشاره به وضعیت موجود درکبگیان هم گفت: کبگیان با جمعیتی بیش از دوازده هزار نفر با۶۸شهید و اولین شهید مدافع حرم و خانواده سه شهیدی ازچیتاب، به نسبت تناسب حضور رزمنده درجبهه  دردفاع از اصل نظام یکی از بخشهای برتر است که باید در برخورداری از خدمات نظام با بقیه بخشها سهیم باشد وعلی رغم پیگیری امام جمعه وبخشدار از مسئولان در راس تخصیص وخدمت دهی گلایه مندیم که چرا دراین بین کبگیان بخش مظلوم واقع شده است؟.
درپایان بخشدار کبگیان با اشاره به نگرانی دهیاران در مراجعات به استانداری و برخورد غیر متعارف برخی با آنان گفت: اینجا بخشدار ودهیار نداریم، وعزیزان در مراجعات مراقب باشند و دقت کنند که هرگونه بی احترامی به دهیار توهین به کل کارکنان هیئت دولت است وبنده ازطریق فرماندار ومتعاقبا استانداری این موضوع را حتما پیگیری خواهم کرد.
گودرزیان بااشاره پیگیری مصوبات اجرائی استاندار در بخش خطاب به حاظرین گفت: بعد از اتمام روکش آسفالت جاده ارتباطی چیتاب گردوه، وتخصیص بودجه برای ۲۵سرویس بهداشتی مدارس دربخش واختصاص ۴۰۰میلیون تومانی خرید دمنده مهار آتش، بازگشائی وآسفالت جاده ارتباطی شهر چیتاب به صالحان هم در دستور کار قرار گرفته که انشالله بقیه مصوبات ازطریق شخص استاندار با جِدّیت پیگیری ودرشِرُفِ اجرا هَستند٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار