کد خبر: ۶۵۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 11 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ سیاسی ، طی حکمی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد حبیب مهدی پور به سمت معاون سازمان دانش آموزی استان منصوب شد.
سید نظام مرادی در مراسم معارفه،معاون جدید سازمان دانش اموزی،اظهارکرد: مهدی پور در حوزه تشکیلاتی ید طولانی دارند و به تمام زیر و بم های سازمان دانش آموزی آشنایی و اگاهی کامل دارند. با حضور ایشان قطعا شاهد رشد در این سازمان خواهیم بود.
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، مهدی پور را از انسان های با اخلاق و با انگیزه و پای کار دانست و گفت : از ایشان توقع داریم متناسب با بخشنامه ها و دستورالعمل های که از طریق سازمان مرکز و اداره کل آموزش و پرورش ارسال می شود برنامه ریزی لازم را انجام و جهت عملیاتی نمودن هر چه بهتر آنها تلاش کند.

مرادی با اشاره به شعار همدلی و همفکری و همکاری به عنوان شعار اصلی سازمان دانش آموزی خطاب به کارکنان این مجموعه، گفت: ما باید این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و با همراهی و هم یاری یکدیگر برای پیشبرد اهداف سازمان فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه رفتارهای عامرانه و حاکمانه جوابگو نبوده است اظهار، کرد: ما به عنوان یک عضوی از خانواده سازمان دانش آموزی باید هر جا در کار یکدیگر اشکالاتی دیدیم برادرانه و دلسوزانه بیان کنیم تا بتوانیم با برطرف کردن نواقصات به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مرادی تصریح کرد : در آغاز سال تحصیلی نیروهای جدیدی به عنوان مامور به مجموعه سازمان دانش آموزی استان اضافه می شوند، که باید هر کس متناسب با برنامه ای که برای آن مشخص شده است با علاقمندی و پشتکار و برابر قانون و مقررات انجام وظیفه نماید.
انتصاب جدید سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد + تصویر

در ادامه مهدی پور معاون جدید تشکیلات دانش آموزی ضمن تشکر از مدیر سازمان که به ایشان اعتماد کرد، گفت : بسیار خوشحالم که شرایط جدیدی به وجود آمد که بار دیگر در سازمان دانش آموزی انجام وظیفه نمایم.امیدوارم که بتوانم پاسخگوی محبت های مدیر سازمان باشم.

مدیر کانون دانش آموزی شهید رجایی یاسوج، مربی فعالیت های دانش آموزی، عضویت در مجمع مربیان استان، مدرس فعالیت های اردویی و گروهی، عضویت در مجمع مدرسین کشوری تشکل های دانش آموزی، کارشناس مسؤل فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان از جمله سوابق کاری حبیب مهدی پور می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این مراسم ضمن تشکر از از خدمات معاون سابق تشکیلات دانش آموزی،افزود : سعید مقدس در طول مدتی که این مسؤلیت را بر عهده داشت به نوبه خود تلاش های برای موفقیت سازمان انجام داد. برای ایشان در سنگر جدید آرزوی توفیق روز افزون داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار