جوابیه‌ای به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
ای کاش مصاحبه نمیکردی!!  من را صدا میزدی مانند گذشته!!هنر نیروهای انقلاب چه شد؟ که باید درمنزل سنگر بگیرند و عطاب، خطاب بفرمایند؟ آن مجالسها،آن صداقتها،آن یک رنگیها چه شد!!
کد خبر: ۶۵۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 11 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، این ریشه تاریخی در چند هزار ساله دارد!! قصد نداشتم مجدد نقد بر مصاحبه های دوستانم بزنم!! اما چه کنم!! من شروع کننده نبودم، کمی مجبورم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا پناهی
دوست خوبم، یادگار دوران دفاع مقدس درودتان باد 
ای کاش مصاحبه نمیکردی!!  من را صدا میزدی مانند گذشته!!
هنر نیروهای انقلاب چه شد؟ که باید درمنزل سنگر بگیرند و عطاب، خطاب بفرمایند؟
آن مجالسها،آن صداقتها،آن یک رنگیها چه شد!!
فرمودید: تلفنی، پیام، مذاکره و... شد که دعوت نکنند!! انشاءالله خبر دنا این افاضات را اشتباهی نوشته باشند!! کی؟ چگونه؟ کدام پیام، کدام تلفن اصلا صحت ندارد!!
کوتاه نقد کنم 
اما انحراف:  بانگ بلند انحراف  را اولین بار کسانی سردادند که متهم به فتنه شدند!! و آنرا علیه احمدی نژاد رسانه کردند.آنها باند هاشمی و اعتدالی بودند که از آن شعار نتیجه گرفتند و امروز که هم ثمرش را گرفتند!! آن شعار ارثیه ی ما شد تا برسر هم بزنیم و دیگران  به ما بخندند!!
کدام انحراف؟! 
همان که از حلقوم اصحاب ملاء، مرفه و اشرافیت رسانه ای شد!؟ و آن دولت را بایکوت و ملت را از خدمت بی منت  محروم کردند!! آن روز که سخت ترین تحریم های بشری اعمال شد هیچ کس مانند امروز حرف و شعار وحدت سر نداد!!  گر چه وحدت شعار ماست و حق ملت ماست.... 
چرا آن روز نگفتند وحدت؟!  ( مثل امروز)!!! یادمان نرود احمدی نژاد را ما نماینده امام زمان و یار مستضعفان و دولت انقلابی به مردم معرفی کردیم!! اگر به هر دلیل از اسب پیاده شد، قرار نیست از اصل هم ساقط و بیافتد!!
گوش به فرمان ولی باشیم... تفسیر نکنیم که قراین، دلایل و... کافی وجود دارد و او از ولی فاصله و زاویه درست کرد!! 
حتما به دنبال آن، تفسیر دیگری 
میکنیم که وظیفه خواص است
که عمل کنند تا ولی کمتر هزینه شود!!  آدرس تفاسیر را به ملت
بدهیم تا به استقبال احمدی نژاد
نروند...
حتما آدرس  کربلا را میدهید!!! تفسیر آن در ایران وجاهت تاریخی ندارد. 
فرمودید: دولت یازدهم محصول لج بازی احمدی نژاد و دعوایی او با لاریجانی و معطل کردن مجلس توسط لاریجانی و.... : پس چرا فقط احمدی نژاد را انحرافی میدانید وحکم به تکفیرش میدهید!! اما  افتادن مملکت به دست یک خانواده مورد اعتراض نیست؟! یا باید منتظر باشیم تا از اسب بیافتند؟!! یا آقا زادگی
به داد آنها رسید؟؟!!
فرمودید : دعوت دوستان در بهمئی خطایی بزرگی بود و از بی بصیرتی!!! دعوت کنندگان مطلع باشند با هر سابقه ای باید منتظر بمانند!! روزها، ماها، سالها، سالیان،به آنها چپ،چپ نگاه میشود،چرا که بصیرت خود را از دست دادند!!
از این به بعد حکم ولایتمداری ساقط، و تا زنده هستند از این حکم برائت نمی‌گيرند!! خدا به داد فرزندان آنها برسد، این کلام من را به پای انحرافم( بقول شما) نگذارید!! به پایی سوابق تاریخی حسابش کنید!!
فرمودید: حق با دکتر هدایت خواه نه فلانی.... عزیز من ضرورت این قضاوت نبود!!!
این قضاوت هم حکم دادن به جای رهبری است!!
دکتر هدایت خواه همچنان برادر من و استاد من ، عزیز و بزرگ من  و ایشان حی وحاضر زنده
و مدافع  نمیخواهد من از ارادتمندانش بوده و هستم قرار نیست یکی محکوم و دیگری حاکم شود !! ما نیاز داریم همدیگر را نقد کنیم!!! 
فرمودید: دوستان در بهمئی بررسی کنند،آیا احمدی نژاد با ولایت زاویه دارد یا خیر؟؟؟؟
دلاور دفاع مقدس:: چه فرقی دارد که ما بررسی کنیم یا نکنیم! 
حضرت آقا، جنابعالی حکمت را هم برای احمدی نژاد صادر کردی 
و هم برای دعوت کنندگان و هم مردم!! ما منتظر عقوبت آن هستیم!! فقط خدا به فریادمان برسد‌.
اما پاسخ کوتاهی عرض کنم: هر پدری فرزند فضول دارد.. اما ممکن  ناخلف نباشد!! حق  رای و تنبه با پدر است!!  نه همسایه!! آیا اباذر از علی(ع) اذن گرفت و علیه اشرافیت قیام کرد؟ چرا سلمان آنکاره نبود!! 
من از منتقدان احمدی نژاد در زمان صدارتش بودم ودوستان
فرماندار میدانند ودر فضایی مجازی محفوظ است. اما الان دلم به حال مظلومیتش میسوزد!!چون فی الحال مظلوم کشی میشود!! چرا که او نه آقا، نه آقازاده،نه اشراف، ونه اشراف زاده!!!!  بلکه یتیمی پا برهنه است که دل در گرو نظام و مردم دارد و استکبار ستیز است!!! 
 او مانند اباذر چوب حراج به اشرافیت و اصحاب ملاء و مرفهین بی درد میزند!!
باید منتطر ماند که روزگاری مثل اباذر نفی بلد و یا چون منصور حلاج سردار رود!!! 
به عنوان یک بسیجی استدعا دارم به همدیگر رحم کنیم و 
دوستان خود را مثل رقیب و دشمن از صحنه به در نکنیم!! 
عوض مصاحبه و نقد همدیگر 
در فضای نامیمون مجازی در مجالس برادری و انقلابی به
بحث بنشینیم.
ضمنا حضرت آقا یادش نرود که در جایگاه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان است و بداند که همه ملت به نماز جمعه میروند!! نه فقط یک طیف خاص!!! این آسیب است!!
نه احمدی نژاد!!!! 
   حمداله مبشری
مدیرکل سیاسی دولت دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
واقعا متن قشنگی بود .فکر کنم جناب آقای پناهی از وضعیت مصلی ها ور روز جمعه و مساحد بقیه روزها خبر ندارد .این کار نتیجه ساست گذاری غلط آقایان است
سکوتم از رضایت نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
درود بر شرف و شرافتت که بحق جواب مگسان دور شیرینی را داده اید ودرود و هزاران درود خدای تبارک و تعالی بر مرد مردم دار و استکبار ستیز که هرچه میکشد از مقابله با اشراف گرایان میکشد درود خدا واهل بیت بر مرد پا برهنه ایران زمین مرد عمل مرد مظلوم که الگوی واقعی خود را حسین مظلوم میداند و تا پای جان درمقابل کفار زمانه می ایستد تا حق مظلومان را بگیرد درودت باد دکتر محمود احمدی‌نژاد همواره در قلب مردم بدبخت و زجر کشیده از دست اشراف و آقازاده های بی اصل و نسب جای داری جناب آقای پناهی یادتان نرود کسی که جرأت کرد و کثافت کاریها هاشمی ملعون و امثال آن را اولین بار همین احمدی نژاد برای ملت و رهبری عزیز برملا کرد احمدی‌نژاد یک ولایت مدار واقعی بوده و خواهد بود وبه عشق مولایش علی زمان درمقابل بظاهر ولایت مدار خواهد ایستاد تا گزندی به امام خامنه‌ای عزیز نرسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
درود بر مبشری نان به نرخ روز خوردن شرط مردانگی نیشت
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
این افراد افتابگردونن هر طرف افتاب باشه می پیچند به طرفش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار