برای اولین بار در شهرستان کهگیلویه؛
کارگاه آموزشی اعتماد به نفس و غلبه بر ترس و اضطراب در سخنرانی روز پنج شنبه 15 شهریور ماه سال جاری در فرهنگسرای ارشاد اسلامی شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 13 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کارگاه اعتماد به نفس و غلبه بر ترس و اضطراب در سخنرانی با حضور مدیران، دانشجویان، هنرمندان و جوانان کهگیلویه، در شهر دهدشت برگزار شد.

سید محمد باقر بهدار پور عنوان کرد: این سمینار آموزشی به صورت مستقل و با همکاری مجموعه آموزشی آوای سخن برگزار شد.

وی گفت: این کارگاه روز پنج شنبه 15 شهریور ماه جاری به مدت 2 ساعت در سالن فرهنگسرای ارشاد اسلامی شهر دهدشت برگزار شد.

بهدار پور در خصوص هدف از برگزاری این سمینار عنوان کرد: هدف از تشکیل این کارگاه، آموزش مهارت های ارتباط موثر فردی و اجتماعی است، یکی از این ارتباطات که نقش مهمی در پیشرفت و رشد جایگاه فردی و اجتماعی هر شخص دارد، سخنرانی است و از علل های اصلی ترس در سخنرانی نبود اعتماد به نفس و عدم شناخت مدیریت هیجانات منفی است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی راهکارها و اقدامات لازم جهت مدیریت ترس و اضطراب در سخنرانی را آموزش دادیم.

این استاد فن بیان اظهار کرد: این سومین سمیناری است که تاکنون در این استان برگزار نمودم با این هدف که چگونه میتوانیم در شرایط گوناگون یک سخنرانی خوب و موثر داشته باشیم.

وی ادامه داد: این سمینار و کارگاههای آموزشی برای همه افراد جامعه پیشنهاد میشود، مخصوصا افرادی که ترس در سخنرانی برایشان غولی ترسناک است و سخت ترین کار دنیا را سخنرانی میدانند.

بهدار پور در خصوص زمان برگزاری سمینارهای بعدی عنوان کرد: به زودی این کارگاه را در شهرهای استان از جمله یاسوج، چرام، بهمئی و گچساران برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در آینده ای نزدیک در شهر دهدشت نیز یک دوره جامع فن بیان و سخنرانی را برگزار خواهیم کرد.

بهدار پور با اشاره اینکه هر کسی به موفقیت و پیشرفت خود در روابط فردی، اجتماعی، سازمانی تجاری و کسب و کار فکر میکند، تآکید کرد: با آموزش تکنیک های حرفه ای و کاربردی فن بیان میتوان به عنوان یک مدیر یا کارمند یا شخص عادی نقشی حرفه ای و اثرگذار ایفا کرد.

وی در پایان گفت: حضور در این دوره و کارگاه ها نه تنها مصرف هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای فردایی بهتر است.

در پایان گفتنی است سید محمد باقر بهدار پور دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران از دانشگاه دولتی یاسوج است، وی به دلیل علاقه فردی به دنبال یادگیری مهارت های سخنرانی حرفه ای رفت تا جایی که اکنون به عنوان مربی و مدرس سخنرانی، کارگاهها و دوره های آموزشی را در سطح استان برگزار می نماید.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار