متأسفانه علیرغم حضور برخی دستگاه‌ها و ادارات به عنوان متولی خدمات دهی به شهرک‌ها در گذشته، هیچگونه خدمات شهری در این شهرک‌ها ارائه نشده و همین امر موجبات نارضایتی مردم و ساکنین شهرک‌ها را فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۵۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 13 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شهردار لنده خدمات رسانی به مردم و مناطق شهری از مهمترین وظایف شهرداری عنوان و دراین راستا گفت: در طی سال‌های اخیر تعدادی از شهرک‌های نزدیک و متصل به شهر را بر اساس نقشه جامع شهری به شهر ملحق کردند در حالی که این شهرک ها در به لحاظ زیر ساختی در محرومیت بسر میبرند و یکی از وظایف خطیر شهرداری در وضعیت کنونی خدمات رسانی به چهار شهرک لنده است.

وی افزود: متأسفانه علیرغم حضور برخی دستگاه‌ها و ادارات به عنوان متولی خدمات دهی به شهرک‌ها در گذشته، هیچگونه خدمات شهری در این شهرک‌ها ارائه نشده و همین امر موجبات نارضایتی مردم و ساکنین شهرک‌ها را فراهم کرده است.

شهردار لنده با اشاره به آغاز خدمات‌رسانی به شهرک‌های ملحق شده به شهر لنده تصریح کرد: فازها و مراحل مختلفی برای ارائه خدمات شهری به شهرک‌ها تعریف شده که مراحل مختلف آن در حال پیگیری و برخی نیز به اتمام رسیده است.

مشهدی‌زاده یادآور شد: خدمات‌رسانی در سه فازجدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت ارائه خواهد شد و تاکنون توانسته‌ایم خدمات خوبی را در سطح شهر علیرغم نبود بودجه و اعتبار لازم به همشریان ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 5 کیلومتر زیرسازی و 3هزار متر جدول‌گذاری تاکنون در سطح شهر لنده انجام شده و هم اکنون به دنبال راه‌اندازی کارخانه آسفالت و آسفالت خیابان‌های زیرسازی شده هستیم.

شهردار لنده ادامه داد: شهرک بهاران از جمله شهرک‌هایی بوده که تاکنون هیچ گونه خدمات شهری دریافت نکرده و امروز با شروع و آغاز جدول‌گذاری امیدواریم بتوانیم سایر خدمات را به مردم این شهرک ارائه دهیم.

وی افزود:در ادامه نهضت جدول‌گذاری در سطح معابر و خیابان‌های شهر لنده بیش از 1هزار و 500 متر جدول‌گذاری در سطح شهرک بهاران انجام و پس از آن فازهای زیرسازی و آسفالت خیابان‌های این شهرک با جدیت دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار