کد خبر: ۶۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 13 September 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: در طرح «بصیرت عاشورایی» بقاع متبرکه شاخص این شهرستان بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید رحیم پناهنده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد امروز ( ۲۲ شهریور ) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح «بصیرت عاشورایی» در امامزادگان شاخص شهرستان، گفت: این طرح همه ساله از طرف سازمان اوقاف از ابتدای محرم آغاز و تا پایان ماه صفر جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا در قالب «بصیرت عاشورایی» برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به تبع با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و عزاداری سرور و سالار شهیدان در امامزادگان شاخص شهرستان در این امر بی نصیب نبوده است.

پناهنده از جمله برنامه های دهه اول محرم را سیاه پوش کردن حرم مطهر امامزادگان شهرستان، برگزاری نماز جماعت در امامزادگان شاخص و برپایی خیمه معرفت در امامزاده شاه مختار (علیه السلام) ۴عنوان کرد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: روضه خوانی و سینه زنی در امامزادگان شاخص و اعزام مبلغین به حرم مطهر این امامزادگان جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی و دیگر برنامه های فرهنگی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار