کد خبر: ۶۵۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 14 September 2018
اخبار کهگیلویه و بویراحمد / حوادث ، رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش سرقت های درون خودر، گفت: بیشترین آمار سرقت مربوط به خودروهای پراید، پژو و سمند است، متاسفانه مردم خودروها را در مکان های نا امن رها می کنند و همین امر فرصتی خوب برای سارقات مهیا می کند.

سرهنگ سعید بالش زر با اشاره به اینکه پارک خودرو در مکان امن و البته سرکشی مستمر به خودرو یک ضرورت است گفت: بیشترین سرقت در ساعات 12 به بعد در روز و اوایل شب تا حدود ساعت 10 شب است.

وی در خصوص سارقان طلا فروشی یاسوج هم گفت: این افراد سابقه دار بودند، پرونده نهایی شد و هم اکنون در اختیار داگستری و زندان مرکزی یاسوج هستند.

بالش زر در خصوص گمانه زنی ارتباط این افراد با سرقت های دهدشت و گچساران گفت: سارقان طلا فروشی های استان برای اینکه شناسایی نشوند به صورت تیم های مجزا بودند هرچند در نهایت تلاش پلیس، دستگاه قضایی و امنیتی حاشیه امنی برای این افراد نگذاشت.

وی به شایعتی مبنی بر قاچاق کودک و قتل در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه برخی اخبار بدون سندیت و کاملاً مغایر با آنچه در واقعیت هست در جامعه نشر پیدا می کند، این اخبار کذب هم خانواده ها را دچار تنش هایی می کند و هم امنیت عمومی استان را خدشه دار می کند که قطعاً با شایعه پراکنان برخورد می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص شایعات پیرامون فوت دو نوجوان یاسوجی هم گفت: هرگونه اظهار نظر قطعی در این زمینه مردود است چرا که پزشکی قانونی تا کنون نتیجه نهایی را اعلام نکرده است اما شواهد وقوع قتل را تقریباً محال می کند.

سرهنگ بالش زر با اشاره به رتبه خوب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه امنیت، گفت: خوشبختانه امنیت عمومی در استان جایگاه اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده که بدون شک نتیجه همراهی و همکاری مردم، با پلیس و دستگاه های قضایی و امنیتی استان است

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در خصوص امنیت مردم با احدی تعارف ندارد و در این زمینه از تمام توان و ظرفیت خود بهره می برد.

سرهنگ سعید بالش زد در پایان به خانواده ها توصیه کرد: در روزهای اخیر و به ویژه تعطیلات هفته بعد با توجه به حضور خانواده های عزیز در مراسمات عزاداری و خالی ماندن خانه ها لازم است حتما یک نفر برای رعایت مسائل امنیتی در خانه بماند و سرکشی از منازل مستمر انجام شود هرچند در این زمینه پلیس به رسالت ذاتی خود برای تامین امنیت و سرکشی مدام از اموال مردم کما فی السابق در صحنه حضور خواهد داشت./بویرنیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار