کد خبر: ۶۵۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 14 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.

علی محمودی در ابتدای این نشست اظهار کرد: همه کشورهای توسعه یافته به آموزش و پرورش توجه ویژه دارند و هر قدر به آموزش و پرورش توجه شود در آینده نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم و آموزش و پرورش مهمترین عامل در ساختن جامعه انسانی پویاست.

وی افزود: در ایام بازگشایی مدارس هستیم باید تمامی ادارات و نهادها به خصوص شهرداری در زمینه آماده سازی مدارس همکاری کند تا شاهد روزی ماندگار برای دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی باشیم.

محمودی یادآور شد: در سطح روستاها تلاش شود تا دهیاران با مدیران مدارس همکاری کنند و مدارس را آماده آغاز سال تحصیلی کنند.
بخشدار چاروسا خواستار همکاری دستگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی شد

محمد شکوهی هم در این نشست با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: تمامی امکانات و مراحل برای بازگشایی مدارس آماده شده و هیچ گونه مشکلی نداریم.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از آماده سازی کامل مدارس برای بازگشایی خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل سازماندهی نیروی انسانی بدون هیچ مشکلی آماده برای تحصیل دانش آموزان در روی درس هستند و همچنین مدارس و تحویل کتب درسی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا بتوانند سال تحصیلی ماندگاری را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: آغاز سال تحصیلی مصادف شد با ایام عاشورا و توسوعا حسینی و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس که تصمیم گرفته شد تا در تمامی مدارس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس وصیت نامه شهدا در مدارس قرائت شود.

شکوهی از برگزاری برنامه احلی من العسل در سطح مدارس خبر داد و یادآور شد: برنامه احلی من العسل به یاد حضرت قاسم(ع) برگزار می شود که این مراسم هر ساله در سطح مدارس برگزار می‌شد اما امسال به دلیل تقارن ماه محرم با تعطیلی مدارس برنامه را به صورت تجمعی در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی برگزار می کنیم.

وی خواستار توجه ویژه امور صنفی و تعزیرات به قیمت حمل و نقل و آژانس‌ها برای بازگشایی مدارس شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری و دهیاریها در سطح منطقه با مدارس همکاری خوبی داشته باشند.

در ادامه اعضای شورا در خصوص موضوعات مطرح شده مطالبی را بیان کردند که آمادگی شهرداری برای بازگشایی مدارس شهر، تقدیر از رتبه های برتر کنکور برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس های درس جبرانی، توجه نیروی انتظامی به امنیت مدارس  از مهمترین موضوعاتی بود که در شورای آموزش و پرورش مطرح شد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار