کد خبر: ۶۵۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 15 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، آیت الله ملک حسینی: توجه به جنبه تربیتی حرکت اربعین مؤثر است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه کارگروه آموزش اربعین حسینی جنبه های تربیتی اربعین را ضروری و موثر دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه کارگروه فرهنگی و  آموزش اربعین حسینی افزود : تردیدی نیست که حرکت عظیم اربعین حسینی آینده نگر و تداوم بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه تسریع این معرفت تلاش برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) می باشد خاطر نشان کرد:  همه ما وظیفه داریم برای تبلیغ این معرفت تلاش کنیم.

آیت الله ملک حسینی در ادامه با تاکید بر ضرورت نقش آموزش در مراسم اربعین حسینی بویژه در کشوار عراق گفت: از طریق رسانه های مختلف و با تهیه بروشورهای لازم باید به موضوع آموزش زائران توجه جدی شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود:  استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پر برکت و پر رنگ ظاهر شد که برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه ریزی دقیق و اصولی را می طلبد.

 در ادامه این جلسه رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با تسلیت ایام حزن و اندوه و عزاداری سید الشهدا (ع) گفت: کارگروه ستاد اربعین حسینی استان با هدف انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی زائرین تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برخی وظایف اعضا درون کشور وبرخی در بیرون یعنی کشور عراق عملیاتی می شود افزود: امید داریم با همکاری و همدلی  و تعامل اعضای این کارگروه به موضوع و بحث آموزش زائرین توجه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار