رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با تابناک مطرح کرد؛
جهانگیر افشانده ابراز کرد: با توجه به مشکلات موجود در زمینه ایاب و ذهاب و با توجه به بعد مسافت و نیز شرایط جسمی و روانی مددجویان بهزیستی، باجه بانک رفاه در اداره بهزیستی کهگیلویه راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۵۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 22 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: از ابتدای سال 96 باتوجه به مشکلات موجود در زمینه ایاب و ذهاب و نیز انتظار در صف مراجعین به بانک و همچنین با توجه به شرایط جسمی و روحی جامعه هدف بهزیستی که مشکلات شدید جسمی و روانی حاکم به اکثر افراد تحت پوشش و نیز از کار افتادگی برخی از افراد تحت حمایت است با مکاتبات وسیع و گسترده در سطح شهرستان و استان تلاش شد تا نسبت به افتتاح باجه بانک عامل در اداره بهزیستی شهرستان که بانک رفاه است، اقدام شود.

جهانگیر افشانده ابراز داشت: با توجه به پیگیری های مکرر سرانجام بانک رفاه شهرستان اقدام به تأسیس و راه اندازی باجه بانک رفاه در اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه نموده است.

وی افزود: کلیه خدمات بانکی در این باجه به معلولان و مددجویان به نحو بسیار مطلوبی ارایه می شود و از صرف زمان و هزینه رفت و آمد جلوگیری می شود.

این مسئول ادامه داد: این باجه بانکی هم اکنون در مجتمع شهید مصفایی در اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه به مددجویان خدمات ارایه می دهد.

افشانده در پایان صحبت های خود ضمن سپاس و تشکر فراوان از سرپرستی محترم بانک رفاه استان و نیز ریاست محترم بانک رفاه شعبه دهدشت و همکاران ایشان عنوان کرد: از ریاست محترم بانک رفاه شعبه دهدشت انتظار میرود نسبت به نصب یک دستگاه خودپرداز در قسمت ورودی اداره بهزیستی کهگیلویه جهت رفاه حال کارمندان و جامعه هدف شهرستان اقدام نمایند.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار