حال به نظر می رسد انتقال نژاد صفوی از سمنان به کهگیلویه و بویراحمد ، برعکس آنچه فکر می شود ، یک تنزل درجه برای وی محسوب می شود و به نوعی رانده شده از سمنان است!
کد خبر: ۶۵۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 23 September 2018
فردا مدیر کل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معرفی خواهد شد تا علیمردانی با مدیریت این دستگاه خداحافظی کند و نژاد صفوی از سمنان ، زادگاه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد نقل مکان کند! نکته ای که در همین ابتدای کار نمی تواند شاخص مثبتب در رزومه کاری وی باشد.
دو ویژگی علی مردانی از نگاه معاون عمرانی استاندار
عزیز فیلی ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : متاسفانه برخی مدیران در استان به شدت ضعیف هستند و با توجه به نیازهای استان در جهت توسعه و پیشرفت چابکی لازم و نوآوری و ایده پردازی در کار و مدیریت را ندارند.
فیلی افزود : برخی دستگاه ها مانند راه و شهرسازی ، آب ، برق و اینگونه دستگاه ها نیاز به مدیران با تجربه و دارای ابتکار و چالاک دارند.
وی گفت : بزرگترین دستگاه ما از نظر منابع اعتباری راه و شهرسازی است. ما در استان به یک مدیر توانمند نیازمند هستیم .
معاون عمرانی استاندار در خصوص مدیر کل فعلی راه و شهرسازی اظهار داشت : علیمردانی کارنامه بسیار موفقی در استان دارد . وی دارای دو ویژگی خوب در این مدت در استان بوده است . اولا در بحث تبدیل پروژه های استانی به ملی بسیار موفق عمل کرده است و ویژگی دوم وی هم فعال نمودن بسیاری از پروژه های راکد در استان بوده است به گونه ای که در زمینه کاری رضایت خوبی از وی داریم.
 
مدیر کل جدید راه در راه کهگیلویه و بویراحمد / دو ویژگی علیمردانی از نگاه معاون عمرانی استاندار / نژاد صفوی از زادگاه رئیس جمهور رانده شده است؟/ کلاه گشاد بر سر معاونین کهگیلویه و بویراحمدی!
 
مدیر کل جدید راه در راه کهگیلویه و بویراحمد
اما از چند روز پیش و پس از خبرهایی مبنی بر حاشیه هایی قضایی برای علیمردانی ، بالاخره با حکم وزیر راه و شهرسازی، سید عبدالمجید نژاد صفوی جانشین محمدعلی علیمردانی شد . مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان۶۴ ساله است و پیش از این مدیریت راه و ترابری سمنان را بر عهده داشت. و بنابر برخی اخبار فردا مراسم تکریم و معارفه این دو مدیر برگزار خواهد شد.
نژاد صفوی از زادگاه رئیس جمهور رانده شده است؟
سیدعبدالمجید نژادصفوی در تاریخ 25 اردیبهشت امسال طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان منصوب شد. اما نژاد صفوی در این دوران مدیریت کوتاه خود در استان زادگاه رئیس جمهور گویا نتوانسته است بر حواشی غلبه کند به گونه ای که دقیقا چند روز پس از انتصاب با یک چالش مهم مواجه شد و آن هم اعتراضات مردمی شاهرود در خصوص ادغام دو اداره راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بود که با ادغام این دو اداره کل باید راه و ترابری شاهرود به سمنان منتقل می شد اما با افزایش اعتراضات مسکوت ماند تا نژاد صفوی شاهد دو اداره کل در دو شهر این استان باشد!
ماجرا از این قرار است : با وجود ادغام 2 وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در دولت گذشته، ادارات کل مسکن و شهرسازی و راه وترابری در استان سمنان به طور جداگانه فعالیت می کرد.( اداره کل مسکن وشهرسازی در سمنان و اداره کل راه و ترابری به روال سابق در شاهرود فعالیت داشت)
از گذشته هر از گاهی که مطالبی دراین خصوص مطرح می شد، پس از مدتی با واکنش هایی از سوی برخی مردم ومسئولان شاهرود مسکوت می ماند.  با تصمیم جدید وزیر راه و شهرسازی، اجتماع وراهپیمایی در این شهر برگزار شده است.
حال به نظر می رسد انتقال نژاد صفوی از سمنان به کهگیلویه و بویراحمد ، برعکس آنچه فکر می شود ، یک تنزل درجه برای وی محسوب می شود و به نوعی رانده شده از سمنان است!
دستور ویژه رئیس جمهور
پس از آن مردم سمنان با تشکیل کمپین‌های مجازی خواهان اجرای قانون از سوی دولت شدند و مردم شهرستان شاهرود نیز با تجمعات خیابانی و ایجاد کمپین‌های مجازی توقف این اقدام را خواستار شدند.
اما ماجرا به همین‌جا ختم نشده و نمایندگان مردم شاهرود و سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز وارد عمل شده و همراه مردم حوزه‌های انتخابیه خود هریک «ساز» جداگانه برای خود زدند.
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه به رئیس‌جمهور خواهان اجرای قانون و استقرار اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان شد؛ اما نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با‌ اشاره به ایجاد تنش‌‌های اجتماعی ناشی از این اقدام، توقف آن را خواستار شد.
در این میان اما گویا برگ برنده در دستان کاظم جلالی، رئیس ‌شاهرودی مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده بانفوذ فعلی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بود که تا دوره قبلی نمایندگی مردم شاهرود و میامی را در مجلس شورای اسلامی بر عهده داشت.
کاظم جلالی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور توقف ادغام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی را خواستار شد.
و سرانجام رئیس‌جمهور با درج جمله «هیچ‌گونه تغییری داده نشود» به‌عنوان پی‌نوشت نامه رئیس‌مرکز پژوهش‌های مجلس، دستور توقف انتقال اداره کل راه و ترابری به سمنان را صادر کرد.
دخالت های مکرر نمایندگان و ورود مستقیم رئیس جمهور به موضوع ، می تواند نشان دهنده عدم توانایی و اقتدار نژاد صفوی در حل و فصل موضوع باشد.
کلاه گشادی بر سر معاونین کهگیلویه و بویراحمدی
اما نکته جالب تر این ماجرا کلاه گشادی است که بر سر معاونین راه و شهرسازی بومی استان رفته است.
برخی شواهد و قرائن نشان می دهد که معاونین علیمردانی در راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ، به نوعی ناهماهنگی و خالی کردن پشت وی متهم هستند و هر کدام به پشتوانه نماینده حوزه خود آماده مدیریت بر این دستگاه بوده اند ! اما کار آنگونه که آن ها می خواستند پیش نرفته و برخی اخبار تایید نشده هم از عدم موفقیت آنان در مصاحبه های معمول در وزارت بوده است !
اما ماجرا وقتی جالب تر می شود که این احتمال در برخی محافل مطرح شده است که معاونین راه و شهرسازی که به باور برخی افراد خود مسبب این وضعیت عجیب در راه و شهرسازی بوده اند چندان روزهای خوشایندی را در پیش رو نداشته باشند. و البته با نگاهی به سن و سال علیمردانی و نژاد صفوی و همچنین ویژگی های بارز این دو مدیر از هم اکنون باید امیدوار بود که ویژگیی پنهان در نژاد صفوی وجود داشته باشد که آن را برای یک سال آخر کار خود (با توجه به سن و سابقه کاری و همچنین قانون جدید بازنشستگی) نگه داشته باشد تا در کهگیلویه و بویراحمد از آن رونمایی کند!
آخرین خبر پس از تنظیم گزارش
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود امروز برگزار شود در ساعات پایانی لغو شد .
برخی سایت های محلی دلیل لغو مراسم تودیع و معارفه را اعتراض دسته جمعی نمایندگان استان ذکر کرده اند چرا که آن ها خواستار انتصاب گزینه بومی هستند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
سایت محترم درموردمعاونین حرف بیهوده زدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
عدم توجه به شایسته سالاری از بدو انقلاب تا کنون و انتصاب وزرا و مسولین لابیگر و بی کفایت کم سواد و ناکارآمددر پست های مهم منجر به نابودی کشورمان شده مادامیکه امثال اخوندی وزیر باشند و نژاد ها مدیر وضع به همین منوال است
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
سایت محترم سایت به وقتش عاقبت همین کلا گشادو میبینی خیلی داری زیاده روی میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
احسنت بر این تهدید !!! اعدامش کنید سایت را !! سایت نباید در کار مدیران مقتدر دولت تدبیر و امید دخالت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
خخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار