کد خبر: ۶۵۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 24 September 2018

روزنامه شهروند | حسام حیدری

از اخبار بد این چند روز که بگذریم، چند تا خبر عجیب و غریب هم این هفته منتشر شد. یکی از آنها اینکه روابط عمومی وزارت نفت در جواب عده‌ای که سوال کرده بودند چرا بعضی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در وزارت نفت استخدام می‌شوند و حقوق نجومی می‌گیرند؛ جواب داده که: کلا ٨نفر از نماینده‌های مجلس به این وزارتخانه منتقل شده‌اند که بیشترین‌شان حقوقش ٢٧‌میلیون تومان در ماه است.
غم و اندوهی که در این خبر هست، جوری بدن آدم را به لرزه درمی‌آورد که توان نوشتن وجود ندارد. ٢٧‌میلیون ناقابل؟ فقط به همین خاطر به این نمایندگان شریف و محبوب و مردمی انتقاد می‌کنید؟ بابا انصاف هم خوب چیزی است. همه بار زحمات کشور افتاده گردن این نماینده. خودش اندازه همه دارد کار می‌کند. آخرش هم زبانتان دوقورت‌ونیم دراز است.
بعد در ادامه خبر، روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرده که این نماینده از‌ سال ٨٧ یک واحد مسکونی به وسعت ٢٩٠متر در برج ASP تهران به‌عنوان خانه سازمانی از وزارتخانه تحویل گرفته بوده که بالاخره در اسفند ‌سال ٩٦ تخلیه کرده.
خانه‌اش را هم گرفتید؟ شما مروت سرتان می‌شود؟ انصاف دارید؟ آپارتمان ٢٩٠متری هم خانه است؟ قوطی کبریت به بنده خدا دادید تو یک برجی که معلوم نیست اصلا به درد می‌خورد یا نه. اصلا معلوم نیست امکانات درست و حسابی دارد یا نه. پارکینگش مناسب است. دسترسی‌اش خوب است. خدای‌نکرده سروصدا این عزیزمان را اذیت نکند. بعد سر ١٠‌سال هم نشده، ازش پس گرفتید؟ بابا دم شما گرم واقعا. آدمی که آن‌قدر زحمت می‌کشد، باید کم‌کم یک دست کامل استخر و سونا جکوزی تو منزل داشته باشد که خستگی این همه کار و زحمت از تنش خارج شود، وگرنه که کار مملکت رو زمین می‌ماند. حالا شما همین خانه نقلی را هم ازش گرفتید؟ آواره کوچه و خیابان نشده باشد، خوب است.
آدم واقعا بعضی چیزها را می‌بیند حرصش می‌گیرد. یکی مثل آن جوان علاف بیکاری که از صبح تا شب تو خانه نشسته جلوی تلویزیون و باد می‌خورد. یک فوق لیسانس هم همین طوری گرفته و گذاشته در کوزه آبش را می‌خورد، یکی هم مثل این نماینده عزیز که چند جا با هم کار می‌کند، آن‌هم بدون حقوق مکفی و منزل مسکونی. امثال این نماینده باید برای مردم الگو باشد. پیشنهادم این است که مردم این خبر را در مورد افراد خدوم و زحمت کش دوباره بخوانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار