شهردار یاسوج : عدم هماهنگی حلقه مفقوده بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان بوده که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۶۶۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 26 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، شهردار یاسوج با بیان اینکه عدم هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری سبب کنده کاری‌های بی حساب و کتاب شده است، گفت: برخی فعالیت شرکت‌های خدمات رسان سبب نارضایتی شهروندان یاسوجی شده است.

نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم هماهنگی حلقه مفقوده بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان بوده که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه تغییر المان‌های برخی میدان‌های شهر یاسوج در دستور کار است، عنوان کرد: در این زمینه با هدف استفاده از پیشنهاد صاحبنظران فراخوانی منتشر تا طرح‌های مختلفی ارائه و بهترین‌ها متناسب با داشته‌ها و فرهنگ غنی این دیار انتخاب شود‌.

مقدم با اشاره به اینکه نامگذاری میدان‌های شهر باید زود در حافظه بنشیند، ادامه داد: در زمینه تغییر میدان شهدای نیروی انتظامی به نام قبلی مکاتبه و رایزنی لازم با فرماندهی انتظامی استان انجام شده است.

شهردار یاسوج افزود: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و در راستای تحقق این شعار و همچنین افزایش مشارکت شهروندان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و همچنان در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دستور کار داریم.

مقدم از تاسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مدیریت فرهنگی و حتی معاونت فرهنگی در شهرداری جوابگوی مطالبات به حق شهروندان نبوده و به همین دلیل پیگر تاسیس این سازمان شدیم.

وی خواستار کمک دغدغه مندان فرهنگ در قالب شورای سازمان شد و ابراز کرد: نگاه مدیریت شهری یاسوج به فرهنگ ویژه بوده و تاکنون 54 مصوبه فرهنگی در شورای شهر تصویب شده است.

مقدم افزود: به طور حتم با تاسیس سازمان فزهنگی شهرداری شاهد افزایش تعامل با دستگاه‌ها و متولیان فرهنگ هستیم زیرا جزیره‌ای عمل کردن نمود خاصی نداشته و بازخورد مثبتی برای شهروندان ندارد.

وی با اشاره به اعزام خانواده 33 نفر از پاکبانان و سبزبانان به مشهد مقدس تصریح کرد: مراسم همراه با کاروان حسین(ع) با حضور مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری با حضور 4 هزار نفر از شهروندان در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

شهردار یاسوج با اشاره به شستشوی مدارس در آخرین روز شهریور بیان ابراز کرد: برای نخستین بار مدارس شهر یاسوج توسط شهرداری شستشو و نظافت شد تا فضای سالم تر و دلپذیرتری برای دانش آموزان فراهم گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ظریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
بگو وانت بارهای میوه فروش که ارامش و اسایش را از شهر گرفته اند برایرجمع کردنش چه کار کرده اید ؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار