فصل دوم لیگ کشتی کلاسیک زنان ایران امروز - جمعه - ششم مهر در سالن کشتی شهدای هفتم تیر با قهرمانی نماینده مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 28 September 2018

ایرنا، دومین فصل از لیگ کشتی کلاسیک زنان امروز با حضور 60 کشتی گیر از پنج استان ایران برگزار شد.
استان های کرمانشاه، تهران و مازندران هر کدام دو تیم و استان های لرستان و خراسان رضوی هم با یک تیم، حاضران این رقابت ها بودند.
سوت آغاز مسابقات ساعت 10 صبح زده شد و جدول امتیازات با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال در ساعت 14:30 مشخص شد.
تیم مشاور املاک قهرمانان نور توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند. همچنین تیم های شهرما شهرداری مشهد و مجتمع رفاهی قربانی بیستون کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.
رده بندی نهایی فصل دوم لیگ کشتی کلاسیک زنان:
1.مشاور املاک قهرمانان نور
2.شهرما شهردار ی مشهد
3.مجتمع رفاهی قربانی بیستون کرمانشاه
4.شرکت عمران گلبهار مشهد
5.پوشاک ورزشی رایمون لرستان
6.مجتمع فرهنگی ورزشی حمید سوریان پ
7.شهدای هفتم تیر تهران
8.باغچه مینو کرمانشاه
معصومه بابایی سرپرست کل مسابقات درباره سطح این مرحله از لیگ کشتی کلاسیک زنان گفت: برنامه فدراسیون در سال 97 برگزاری چهار مرحله لیگ بود. مرحله نخست آن در بهار و مرحله دوم هم با مسابقات امروز برگزار شد. خبر خوب اما اینکه این مرحله ها از نظر کیفیت و سطح فنی واقعا با هم قابل قیاس نیستند. امروز ما شاهد رشد و پیشرفت مجموعه کشتی کلاسیک زنان بودیم. از کشتی گیران گرفته تا کادر اجرایی رقابت ها، مربیان، داوران و همه اعضای این خانواده.
بابایی معتقد است این مسابقات فرصتی برای کشتی گیران با سن بالاتر است: وقتی سال گذشته برای مسابقه انتخابی تیم ملی محدودیت سنی 18 تا 25 را گذاشتیم خیلی ها اعتراض کردند. این مسابقات فرصتی به کشتی گیران بالای 25 سال ما می دهد تا توانایی هایشان را ثابت کنند و خودشان را نشان دهند. از طرف دیگر با این مسابقات استان های ما فعال تر می شوند و چهره های مستعد بیشتری برای درخشش در تیم ملی کشف خواهند شد.
بابایی که سرپرست تیم ملی کشتی کلاسیک زنان ایران هم هست در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود آنا واسلینکو سرمربی تیم ملی هم به تماشای این رقابت ها می نشست، گفت: ما دوست داشتیم این اتفاق بیفتد اما آنا مدتی است به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر در مرخصی به سر می برد و حتی در تورنمنت لبنان هم نتوانست کنار ملی پوشان ما باشد. فعلا منتظر هستیم تا ببینیم اوضاع جسمی اش چطور می شود تا دوباره او را در کنار خودمان داشته باشیم.
فصل سوم لیگ کشتی کلاسیک زنان، دی و بهمن ماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار