کد خبر: ۶۶۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 29 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / حوادث ، مسئول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: 340حادثه امسال شامل سوانح جاده ای، آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، مزارع، دفع حیوانات موذی و سایر حوادث در این شهر امدادرسانی شد.

کامبیز افشین پور افزود: از ابتدای سال جاری تا روز ششم مهر205فقره آتش سوزی مزارع، خودرو ،واحدهای مسکونی و مکان های عمومی، ، 60مورد دفع حیوانات و حشرات موذی(مار،عقرب،سگ و گربه در گچساران رخ داد که عملیات امداد و نجات این حوادث در کمترین زمان ممکن از سوی امدادگران انجام شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20فقره سانحه رانندگی در این شهرستان از سوی امدادگران آتش نشانی امدادرسانی شد.
مسئول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان ابراز داشت: این تعداد حوادث رانندگی 20 مصدوم بر جای گذاشت.
هفتم مهر به نام روز آتش نشان نامگذاری شده است.
افشین پور از مسئولان مدارس و مهدکودک ها خواست تا روش استفاده از کپسول های آتش نشانی را از کارشناسان آتش نشانی فراگرفته و به نوآموزان و دانش آموزان یاد دهند.
وی ابراز داشت: در سال 1396 ، 570 حادثه در این شهر از سوی آتش نشانان امدادرسانی شد که 370 فقره آن اطفای حریق مزارع و در واحدهای تجاری و مسکونی است.
افشین پور به شهروندان توصیه کرد که برای پیشگیری از حوادث تلخ آتش سوزی در واحدهای مسکونی قبل از ترک منزل شیر اصلی گاز را خاموش کنند.
وی بیان کرد: داشتن کپسول های آتش نشانی در واحدهای مسکونی و تجاری، پرهیز از استفاده از آب برای خاموش کردن آتش سوزی نفتی و استفاده از پتو برای خاموش کردن آتش در بدن انسان از مواردی است که در صورت رعایت کردن خسارات ناشی از آتش سوزی ها را به حداقل ممکن کاهش می دهد.
55 نفر امدادگر و 2 ایستگاه آتش نشانی در زمان بروز حوادث به مردم شهر دوگنبدان امدادرسانی می کنند.
شهرگرمسیری 100 هزارنفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. / ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار