کد خبر: ۶۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 29 September 2018

روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها لازم در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع گردد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از افتونیوز، جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری به ریاست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و با حضور صمیمی‌دوست مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری و طاهر شریف‌پور معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و جمعی از مسوولان استان و نمایندگان دستگاه‌های دولتی در مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به حادثه تروریستی اهواز اشاره و اظهار کرد: دشمنان ما با این ترقه بازی ها به هیچ جایی نمی‌رسد و ما ملت ایران همچون گذشته بر سر آرمان و ارزش‌های خودمان محکم ایستاده ایم.

آرام در ادامه بیان کرد: سرمایه گذاری حلقه گمشده توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی با اشاره به بازدید استاندار از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلودار جریان سرمایه‌گذاری در استان است و ایشان همواره بر تسهیل امور سرمایه‌گذاری و روند صدور مجوزها تاکید دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تاکید کرد: دستگاه های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان تام الاختیار خود را به جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری بفرستند در غیر این صورت از ورود نمایندگان ادارات جلوگیری خواهد شد.

آرام بیان کرد: اگر می خواهیم در این استان رونق اقتصادی ایجاد شود، باید روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها لازم در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع گردد.

وی پنجره واحد را حلقه اتصال سرمایه گذاران و دستگاه های متولید صدور مجوز عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در صورت امکان و وجود شرایط لازم مجوزها در همین پنجره واحد و در کمترین زمان صادر شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در ادامه گفت: یکی از برنامه های مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و طرح های پیشنهادی است و به زودی این مورد عملیاتی خواهد شد.

آرام در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: روند صدور مجوز سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر قانون و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد و البته قانون‌ها باید انعطاف داشته باشند تا خدای نکرده فرد سرمایه‌گذار در بروکراسی‌های اداری گیر نیفتد.

بنا بر این گزارش، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان به طور کامل تجهیز شده است و آمادگی هر گونه همکاری را با سرمایه‌گذاران دارد.

همچنین در این جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از فرستادن نماینده تام الاختیار خودداری می‌کردند که این مسئله نیز مشکلات را دوچندان خواهد کرد و بدون شک باید با این رویه و کم‌توجهی مسوولان به سرمایه‌گذاری مقابله شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار