کرمی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم به صورت مکتوب به مسئولان مربوطه در خصوص ساماندهی جمعه بازار داده شده بود ، اضافه کرد: تحقیقات در این رابطه آغاز شده است و در صورت لزوم اشخاص مرتبط دیگری دراین پرونده احضار خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 03 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی شب گذشته جمعه بازار یاسوج دچار آتش سوزی شد که در این آتش سوزی تعداد 16 باب از مغازه ها با اجناس درون آن ها در آتش سوخت .(اینجا) امروز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به موضوع ورود کرده و شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج را احضار کرد.
در پی آتش سوزی جمعه بازار مهرداد کرمی از احضار شهردار و هفت نفر از اعضای شورای شهر یاسوج در پی آتش سوزی جمعه بازار شب گذشته به دادسرا خبرداد.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم به صورت مکتوب به مسئولان مربوطه در خصوص ساماندهی جمعه بازار داده شده بود ، اضافه کرد: تحقیقات در این رابطه آغاز شده است و در صورت لزوم اشخاص مرتبط دیگری دراین پرونده احضار خواهند شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این آتش سوزی حدود 16 باب مغازه و باغات در آتش سوختند.
واکنش عضو شورای شهر به احضاریه دادستان
سید هدایت اکبری عصر امروز و در واکنش به احضار همه 7 عضو شورای شهر یاسوج و شهردار این شهر به دادسرا به دستور داستان مرکز استان به دلیل آتش‌سوزی در جمعه بازار یاسوج اظهار کرد: همه می‌دانند که ما هم مخالف فعالیت جمعه بازار به دلایل مختلف در مکان کنونی بوده و هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: اکثریت شورای شهر یاسوج برای جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج نامه نوشتیم اما کمیسیون تطبیق که مرکب از اعضایی همچون فرماندار و معاون فرماندار و برخی افراد دیگر است آن را تایید نکرد.

وی گفت: ادله کمیسیون تطبیق این بود که ابتدا باید زیرساخت‌ها آماده شود و سپس مکان کنونی برچیده شود و این قدر بر فعال ماندن مکان کنونی جمعه بازار اصرار شد تا حادثه شب گذشته اتفاق افتاد.

اکبری با اشاره به این که اعتقاد داشتیم و اکنون نیز بر حرف خود پافشاری می‌کنیم که جمعه بازار و مکان فعلی آن از نظر امنیتی وضعیت نامناسبی دارد، افزود: اما پافشاری‌ها مانع از جمع‌آوری آن شد و اعتقاد دارم که آقای دادستان به وظیفه قانونی خود برای احضار اعضای شورا و شهردار عمل کرده است.

وی گفت: ما به همراه نامه‌ها و مکاتباتی که داشته‌ایم به دادسرا می‌رویم و معتقدیم هر کسی که قصور داشته باید جوابگو باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: جمعه بازار کنونی یاسوج که در مسیر فرودگاه مرکز استان واقع شده از نظر مبلمان شهری وضعیت بسیار بدی ایجاد کرده و شخصیت اجتماعی شهر را تحت تاثیر قرار داده است و در همه مصاحبه‌هایی که قبلا داده‌ام به شخصه به این موضوع تاکید کرده‌ام.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار