کد خبر: ۶۶۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 05 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب آیین نمادین زنگ عاطفه ها  در مرحله دوم اجرائی کمیته امداد کبگیان با حضور امام جمعه وُجمعی از مسوولان و دانش آموزان و معلمین در دبیرستان دخترانه صدیقه اطهر شهرچیتاب توسط حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر به صدا درآمد.
امام جمعه کبگیان دراین آیین گفت: ترویج فرهنگی احسان و نیکوکاری میان نونهالان و نوجوانان ایران اسلامی، رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها در ایام مهر ماه است که جناب آقای دوستی وهمکاران زحمتکش شان در حد توان کمکاری نمی کنند.
 
اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در کبگیان + تصاویر

وی از مردم و خیرین خواست با حضور گسترده در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان محروم بشتابند تا از فیض بزرگش بی بهره نمانند.
دکتر وحدانی فرتصریح کرد: بیائید یادبگیریم تا آنچه را داریم در طبق اخلاص بگذاریم و دیگران را شاد کنیم زیرا این نوعی عبادت است پس شیفته دنیا نباشیم زیرا دنیا را باتمام دار وندارش در وقت نامعلومی تنها خواهیم گذاشت وهرچه بخشیدیم در هجرت به آخرت ره توشه سفرمان خواهد بود.
وی ادامه داد: با تأکید بر وظیفه نوعدوستی ما مسلمانان ، ماها نباید نسبت به مسائل اطراف ،بی تفاوت باشیم زیرا آدمیت و انسانیت ما به نوع دوستی ماست پس بیائید دراین نوع دوستی درخفا بی ریا کمک کنیم تا هیچگاه خود را به ریا کاری مواخذه نکنیم. 
 
اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در کبگیان + تصاویر

در ادامه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کبگیان نیزدر این باره گفت: با برپائی پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری هدایای مردم به جشن عاطفه ها در مرکز وخروجی های بخش الان در سال جدید برای سومین بار به همت این نهاد مردمی برگزار می گردد.
بهمن دوستی افزود:هدف این برنامه ترویج فرهنگ انفاق، گذشت، ایثار و مهرورزی در بین اقشار جامعه بویژه دانش آموزان است. 
وی با اشاره به مشارکت هر ساله دانش آموزان و معلمین و والدین در جشن عاطفه ها و نیکوکاری، یادآورشد: در جشن عاطفه های سال گذشته،  کمک های جمع آوری شده از والدین ومعلمین و دانش آموزان در بخش بادرایت مدیر آنان و درصد کمکی مازاد کمیته امداد در بین خودشان تقسیم گردید.
درپایان قباد دانشی مسئول مشارکتهای کمیته امداد بخش کبگیان باتشکر از ریاست آموزش پرورش کبگیان که در نهایت توجه و دقت همیشه باحضور همکاران خود در مجتمع های دیگر فرهنگی درتعامل با نهاد کمیته امداد نهایت همکاری را دارد گفت:پاکتهای جمع آوری کمک نقدی مردمی در مدارس توزیع شد که با جمع آوری آنان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد (ره) از کمکهای مردمی با تزریق بسته های حمایتی بهره مند خواهند شد.
دانشی ادامه داد: ما آمده ایم که در کنار یکدیگر باشیم و یاد بگیریم که در مشکلات پیش آمده با هم باشیم پس کوتاهی در این زمینه سرباز  زدن از یک حرکت خودجوش درک محرومین است و به منزله ازدست دادن ثوابی عظماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار