خطیب جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر :پیشرفت در علم فلسفهٔ سیاست باحاکمیت دفاعی از کشورها در خاورمیانه درسایه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا دشمن باحربه های متعدد تحاریم،ترور و تفرقه افکنی بدنبال رخنه در نظام باشد اما گویانمیداند جمهوری اسلامی ایران رژیم آل سعود نیست که در قبال حراست پوشالی از آن بخواهد باج بگیرد.
کد خبر: ۶۶۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 05 October 2018

به گزارش تابناک از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نماز عبادی سیاسی ۱۳مهر۱۳۹۷کبگیان باتوصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: تکلیف جایگاه انسان بعداز مرگ محاسبات اعمالیست که در دنیای فانی وعمر سپری شده اش انجام داده است و این اعمال انسان است که بهشت و جهنمش را میسازد پس زیانکار کسی ست که درزنجیر شیطان باآباد کردن دنیای خود آخرتش را بنا نکند وباید مراقب بود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اجتماع عاشورائی بسیجیان در ورزشگاه آزادی گفت: عظمت،اقتدار،اتحاد و ولایتمداری در عرق به نظام از برکات انقلاب است که دشمن با فرار از پذیرش آنان خودرا به غفلت میزند و طومار مغزی لاعلاج اتاق فکرشان همین دستاوردهاست که روز به روز آنان را ازپای در می آورد.
علی وحدانی فر با اشاره به الان و دوران قبل از انقلاب خطاب به حاظرین گفت: کادوهای بزرگی در شمایل باج دهی به دشمن ماقبل انقلاب در معیار امثال اهدا خاک بحرین و. . . .از ننگهای قراردادهای شرم آور دولت حاکم برملت متمدن ایران بود که در طول ۴۰سال انقلاب نه تنها متوقف شده اند بلکه دنیا در نگاه اجمالی به شاکله موفقیت روزافزون نظام در هر برنامه ای مجبور است باتعظیم به ملت ما سر میز مذاکره بنشیند ودنیا از قدرت ما حساب میبرد که اینها همه از رویشهای انقلاب است.
دکتر وحدانی فر افزود: پیشرفت در علم فلسفهٔ سیاست باحاکمیت دفاعی از کشورها در خاورمیانه درسایه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا دشمن باحربه های متعدد تحاریم،ترور و تفرقه افکنی بدنبال رخنه در نظام باشد اما گویانمیداند جمهوری اسلامی ایران رژیم آل سعود نیست که در قبال حراست پوشالی از آن بخواهد باج بگیرد.
این خطیب جمعه با اشاره به دلخوشی آمریکا به تحاریم در وعده به فروپاشی نظام در ۶ماه آینده گفت: وقتی ما متوسط ترین موشکهای خود را براحتی وبدون رهگیری وشناسائی همراه با پهبادهای خود از بالای سر نیروهای ناتو وآمریکائی عبور می دهیم وبا کمترین اختلاف متراژی دشمن را درهدف مشخص تارومار می کند باید هم دچار رعب و وحشت شوند زیرا این فقط ذره ای از قدرت تنها یکی از یگانهای نظامی ماست.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر بااشاره به ترس ولرز عده ای از هیاهوی دشمن گفت: آنهائیکه باهیاهو در بین جوانان زانوزدن در برابر دشمن را راه برون رفت آنان از مشکلات موجود میدانند از پدر طاها اقدامی درس پرتاب به سمت دشمن را یاد بگیرند که مانند مادر وهب درکربلا بجای گلایه درس عزت به نهضت انقلاب داد وگرچه جبهه حضورشان دوشادوش دشمن نمایان است اما اگر میترسند ومیلرزند بروند یکجائی برای خود پیدا کنند تا دور از جان مبارکشان تلف نشوند!.
این خطیب جمعه باتبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان سرو قامت گفت: برتری امنیت درونی کشور ما برکشورهای همسایه درجهنم ترور وناامنی منطقه مرهون فرزندانی از جنس بی خوابی ودلاوری در نهایت کم توقعی در لباس مقدس نیروی عزیز انتظامیست که دولت محترم با نگاه ویژه به این قشر در رفع مشکلات خود وخانواده هایشان رسالت خدمترسانی را افزایش دهد زیرا این عزیزان بیدار دل و شجاع شریان حیاتی امنیت درون نظامند.
علی وحدانی فر با تذکر به دولت در سرگردانی وزارتخانه های اقتصاد وکار تصریح کرد: علی رغم اینکه ریاست محترم جمهوری برای معرفی وزرا سه ماه اختیار تحقیق دارد اما چرا چندماهیست که کار واقتصاد کشور بدون وزیر مانده است ودولت دراین شرایط خاص اقتصادی باید زودتر وزرای این دو وزارتخانه حساس را معرفی کند تا به مسئله اقتصاد وکار ومعیشت مردم رسیدگی شود وهمچنین در معرفی سفارت چین وهند زودتر اقدام کند!.
امام جمعه کبگیان باتسلیت فرارسیدن شهادت امام سجاد(ع) گفت: آن امام همام هدایتگر نهضت حسینی بود که درنهایت رنج بیماری وسختی مصیبات کربلا با تلاش خود عزت حسینی در ارسال پیام نهصت عاشورا به جهانیان را زنده کرد
این خطیب جمعه با اشاره به درخواست اداره کشاورزی در کشت دانه های روغنی کلزا در زمینهای آبی بخش خطاب به کشاورزان کبگیان و شهر چیتاب گفت: چرا بعداز کشت برنج زمینهای زیر آب خود را به امان خدا رها می کنید!.
وحدانی فر افزود: کاشتی که درخریداری باقیمت پائین باخروجی برداشت فروشش بهتر از گندم است و اداره کشاورزی در کاشت و برداشت باتقبل بیشتر موارد به شماکمک می کند بدانید هم به نفع اقتصاد جامعه و رونق معیشت خانواده هاست وسزاوار کاشت است که انشالله عزیزان باامید به خداوند ودوری از تنبلی در کار میتوانید در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولید داخلی گامی بلند وباصرفه بردارید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار