کد خبر: ۶۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 05 October 2018
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن توصیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به عزاداران امام حسین(ع) اظهار کرد: تقوا راه رسیدن سعادت انسان‌ها است.

 وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید در معراج به من فرمودند، سلام من را برسان و من به عنوان خداوند، علی(ع)  را به عنوان امیر المومنین قرار داده‌ام و نه قبل از علی (ع) و نه بعد از علی هیچ انسانی امیرالمومنین نیست.

 حجازی افزود: و بعد از امیرالمومنین (ع) این دوازده نفر خلیفه خدا هستند و بر این اساس که می‌گویند پیامبر اکرم (ص) دروغ نمی‌گوید و شک نمی‌کند و بر اساس این روایت امام سجاد (ع) به عنوان  امام چهارم انتخاب شد.

 امام جمعه گچساران اذعان کرد: امام سجاد (ع)  در دوران ظلم، خفقان و ستم با دعا جامعه را مدیریت می‌کردند.

 خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: امام سجاد (ع) به خداوند می‌فرماید تلاش و کوشش ما  را در مسیری قرار بده که فقط خودت راضی باشی.

وی با اشاره به مشکلات حاضر جامعه گفت: برخی خود باخته سریع گفتند که وضعیت خوب نیست و سریع خود را باخته بودند و عده‌ای دزد زنجیره‌ای طوری وانمود کردند که کار تمام است.

 حجازی افزود: عده‌ای به دنبال غارت مملکت بودند و خدا را فراموش کرده بودند و به دنبال سقوط مملکت بودند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: در مشکلات باید به دعا متوسل شویم نه به دزدها و باید دم دزدها را کوتاه کرد.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پاسخ  به رئیس جمهور آمریکا که گفته است، سه ماه صبر کنید گفت: ایشان فرمودند چهل سال آمریکا از این حرف‌های مفت می‌زند.

حجازی اظهار کرد: بعضی درون کشور که نادان هستند می‌گویند مرگ به آمریکا نگویید تا با ما این چنین نکنند و اما نمی‌دانند آنها در صورتی دست از سر ملت ایران برخواهند داشت که مانند دوران طاغوت ایران مانند برده در مقابل آنها باشد.

 امام جمعه گچساران  بیان کرد: آنها می‌خواهند ملت ایران برده باشد و حق استفاده از ذخایر ارزی خودش را نداشته باشد.

 وی ابراز کرد: بعضی از نهضت‌ها می‌گویند راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم که رهبری فرمودند، تا جان و توان دارم نخواهم  گذاشت.

 حجازی اذعان کرد: در گذشته و در زمان فتنه فرمودند، من جسم ناقص دارم و این بار هم فرمودند تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد و اینجاست که باید گفت ملت بصیر ایران لازم شد تصمیم جدی گرفته شود و ملت ریشه این دزدها را به تبعیت از ولایت  از بین خواهد برد.

  حجازی تصریح کرد: در صورتی که مسوولان ما گوش به فرمان رهبری باشند تحریم اقتصادی دشمن شکست خواهد خورد چنان که مقام معظم رهبری فرمودند با شکست تحریم‌ها آمریکا بار دیگر سیلی محکمی از ایران خواهد خورد.

خطیب جمعه گچساران  با بیان اینکه هیچ‌گاه مشاهده نکردیم برخی‌ها در مقابل آمریکا موضع‌گیری کنند، عنوان کرد: چگونه است که اینها یک بار حملات دشمن را مشاهده نمی‌کنند و چرا برخی هنوز دوست دارند به صورت زیرکانه با دشمن در ارتباط باشند.

 وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: امیدواریم مسوولان  به گونه‌ای عمل کنند که دیگر شاهد نباشیم  رهبری این گونه گلایه کند.

 حجازی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به سبزپوشان مخلصی که به عنوان سربازان امام زمان ((عج)) موجب  آسایش و امنیت در جامعه هستند، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که لباس سربازی امام زمان (عج) بر تن شما است.

 وی با اشاره به این که فرمانده شما به عنوان مقام معظم رهبری فرمانده بزرگ و با صلابت است که در دوران رئیس جمهوری ایشان و هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری در سازمان ملل  به گونه‌ای سخن گفت که دیگر روسای جمهور نیز وقتشان را به ایشان دادند و مقام معظم رهبری آن روز 90 دقیقه با صلابت هر چه تمام سخن گفتند، یادآور شد: اما مشاهده کردیم رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته چنان سخن گفت که موجب خنده روسای جمهور دیگر کشورها شد.

 امام جمعه گچساران با بیان اینکه ما به وجود شما سربازان نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شما سربازان نیروی انتظامی بیدار هستید تا  جامعه آسایش داشته باشد و خواهش من این است هیچ‌گاه نگویید نیروی انتظامی  وظیفه‌اش را انجام می‌دهد چرا که بهتر است حقوق  اینها را  در مقابل کاری که انجام می‌دهند مقایسه کنید و دولت باید نیروی انتظامی را تقویت کند.

حجازی در ادامه افزود: بهتر است مسوولان شهرستان نیز در این خصوص نیروی انتظامی را تقویت نماید چرا که تقویت نیروی انتظامی موجب آسایش، رفاه و آرامش در جامعه می‌شود./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار