کد خبر: ۶۶۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 05 October 2018
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: در حمله موشکی ایران اسلامی به مقر تروریست‌ها در نزدیکی مقر آمریکایی‌ها ابوبکر بغدادی جان سالم به در کرد ولی جانشینش به هلاکت رسید که امیدوارم این پیام را آمریکا و اسرائیل دریافت کرده باشند.

وی با تسلیت سالروز شهادت اما سجاد(ع) عنوان کرد: این امام بزرگوار پیام رسان شایسته‌ای برای حادثه عاشورا بودند که این رسالت را بدترین شرایط ممکن انجام دادند و به پایداری دین مبین اسلام کمک بزرگی کردند و در واقع 37 سال شیعیان را از تمامی نارسایی‌ها هدایت کردند.

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امام سجاد(ع) از روز اول امامت خود برای دفاع از دین مبین اسلام تلاش کرده و از هیج کوششی برای برگرداندن دین به مسیر اصلی دریغ نکرد.

حسینی‌صدر با اشاره به حادثه آتش سوزی جمعه بازار یاسوج و مهار آن توسط آتش نشانان قبل از وقوع هرگونه فاجعه غیر قابل جبران افزود: مکان فعلی جمعه بازار مناسب نبوده و قبل از هرگونه حادثه فاجعه‌باری باید شورای شهر و شهرداری تدبیری بیندیشند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این هفته فرصت خوبی برای قدردانی مردم و مسئولان از تلاش‌های این نیرو برای تامین امنیت و آرامش مردم اعم از شهری و روستایی است.

حسینی‌صدر اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف حکومت‌ها تامین امنیت بوده و اگر جمهوری اسلامی در پاسخ به ترقه بازی در یک مراسم رژه موشک پرتاب می‌کند به دلیل اهمیت موضوع امنیت است.

وی امنیت در کشورهای همسایه بنفع کشور دانست و ابراز کرد: ناجا به دلیل نیروی ایمان، توکل به خدا و ارتباط نزدیک با مردم تاکنون موفقیت‌های خوبی را به دست اورده و ماموریت‌هایش به دلیل پشتوانه مردمی موفقیت امیز بوده است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ضرورت مشارکت مردم با نیروی انتظامی با هدف تامین امنیت و آسایش ادامه داد: پلیس مقتدر و تحصیل‌کرده ایران اسلامی نقطه‌های آلوده ناامنی در مرزها را پاک کرده است.

حسینی‌صدر تعامل نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد از جمله سپاه و نیروی انتظامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی یاری‌گر نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش مردم باشند./تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار