در این مراسم طی حکمی از سوی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری از سردار الله مراد الوند نسب تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان به عنوان فرمانده جدید تیپ 48 فتح منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 06 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله در محل تیپ برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح، فرماندار بویراحمد، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی، معاون دادگستری استان، دادستان نظامی، مسوولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مدیران‌کل استان و مسوولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و خاورمیانه پرداخت و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز پیروزی این ملت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کلیپ تصویری که دوران نوجوانی، جوانی و فرماندهی سردار الوندنسب را در طول خدمتش به نمایش گذاشته بود، اظهار داشت: سردار الوندنسب تمام عمر مفیدش را در سپاه گذراند و همه چیزش را برای دفاع از انقلاب اسلامی و سپاه گذاشت.
سردار بوعلی ادامه داد: ندیدم که آقای الوندنسب چیزی برای خودش بخواهد.
در ادامه سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و قدرت آن در منطقه اشاره کرد و گفت: همه ماها در دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه داریم.
وی افزود: ما در دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای آن تا آخر ایستاده‌ایم و حضرت امام رضوان الله علیه حجتی بود از جانب خدا که در تاریکی درخشید و راه را برهمگان آشکار ساخت و چیزی که ما بعد از ائمه اطهار در آیات و روایات شنیده بودیم تفسیر شد و با گذشت نزدیک به 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحلیل‌هایی که متوجه این انقلاب بود آنها را تبدیل به فرصت کرد و توانست بستری قرار دهد برای این پیروزی و امروز شاهدیم که همواره این انقلاب هر چه پر شتاب‌تر به سمت جلو در حرکت است.
جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره ) که فرمودند؛ دستی الهی این انقلاب را کمک می کند تا به حرکت خود ادامه دهد و از این راه باز ناایستد، افزود: خداوند قدرت خود را توسط شخصی به نام خمینی (ره) نشان داد و شرق و غرب را به لرزه درآورد و همه مستضعفان را امیداوار کرد و طومار همه راه‌های دروغین را به لرزه درآورد و این خواست خدا بود که حجت خود را به همگان نشان دهد.
سردار مهدوی‌نژاد بیان داشت: امروز سپاه به عنوان رکن رکین انقلاب و یکی از ارکان انقلاب توانسته در این مسیر گام‌های بلند و اثرگذار بردارد و علت هجمه‌های انبوه دشمنان علیه سپاه به خاطر زنده بودن و قدرت پیش‌برندگی این سازمان انقلابی است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این مجموعه شکرگزار باشیم و تابع رهبری این تلالو خورشید ولایت باشیم.
به گفته وی؛ امروز وظیفه تک تک ماست تا از این مجموعه پاسداری کنیم تا سپاه بتواند رسالت و موقعیتی را که امام و شهدا برای ما گذاردند حفظ کند.
سردار مهدوی‌نژاد در ادامه به فرازهای از سخنان مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی اشاره و بیان کرد: ایستادگی و وحدت همه مسوولان و مردم می‌توانند ما را در مسیر به پیروزی‌های بیشتر برساند.

در این مراسم طی حکمی از سوی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری از سردار الله مراد الوند نسب تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان به عنوان فرمانده جدید تیپ 48 فتح منصوب شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار