کد خبر: ۶۶۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 06 October 2018
این روزها ومصادف با امدن ماه مهرشهرستان چرام میزبان بی مهری های بسیاراست. و میطلبد که مسئولان این شهرستان خصوصا فرماندارمحترم برای رفع این معضلات ومشکلات تلاشهای بیشتری نمایند. تاکه شاید از این گذر وبا تمکین بیشتر مسئولان امر به رسالت های سازمانی وانسانی خود گره ایی ازسر این مردم فهیم وهمیشه همراه بازشود.

چرام در گذشته های بسیار دور خود دارای اداره پست مستقلی بود ولی امروزه وپس از گذر ایام بسیار ازموضوع  شهرستانی این سامان به رغم داشتن فضای فیزیکی مستقل به دلایل واهی وبرخلاف رویه جاری سایر شهرستان ها از نبود اداره پست رنج میبرد. وساختمان موصوف را به بخش خصوصی واگذار نموده اند و کسی تاکنون جوابگوی این مردم نبوده است .
مسئولان محترم
مردم چرام به کدامین گناه مستحق این همه اجحاف شده اند؟ که برای دریافت یک  تاییدیه ساده کدپستی منزلشان، مسیر خطرزای چرام به دهدشت را که خود مسبب اندوه های بسیاری بوده وهست باید بپیمایند وپس از کلی اتلاف وقت و تقبل هزینه های این رفت وبرگشت غیرضرور ،که میشد با حذف هزینه ها وموارد مشروحه در چرام مطالبه خودرامحقق نمایند. 
به راستی چرا کسی پاسخگو نیست؟
چراباید اداره ای مثل اوقاف وامورخیریه به دلیل نداشتن مکان مستقل منحل شود،اما اداره پست چرام که ساختمان مستقل دارد،ساختمانش رااجاره بدهد ودرچرام تعطیل  شود؟

برای نمونه دو مورد از مشکلاتی که بعد از تعطیلی اداره اوقاف شهرستان چرام ایجاد شده است بیان میکنیم:

۱- اداره اوقاف که متولی برگزاری معتبرترین مسابقات قرآن در جمهوری اسلامی می باشد و شهرستان چرام با توجه به ظرفیت بالای قاریان و حافظان قرآن در مسابقات قرآن در سطح استان و حتی کشور حالا باید برای شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن به دهدشت بروندکه این خودباعث کمرنگ ترشدن حضور قاریان وحافظان قران شهرستان چرام دراین مسابقات معتبر می باشدو این اجحافی در حق جامعه قرآنی وعدم توسعه فرهنگ قرانی درشهرستان می باشد.

۲- مشکلات عدیده ای که برای خادمین امامزاده های این شهرستان که زائران زیادی دارند به وجود امده است.

که به نقل ازبعضی ازخدام این امامزاده ها،اگریک کاراداری برایشان پیش امد باید یکروزتوفیق خدمت به زائران امامزاده راازدست بدهند واگردرنبود انها مشکلی به وجود امد مسئولیتش برعهده شخص خادم میباشد، به دهدشت بروندکه این خودمعضلی بزرگ است.

مشکلات ومعضلات بسیار دیگری نیز وجود دارد که به وقت مقتضی ودر صورت عدم مرتفع نمودن ان ها ،مبسوط به ان ها پرداخته خواهد شد.

اداراتی همچون میراث فرهنگی،محیط زیست،ارشاداسلامی،هلال احمر .......نیز همین معضلات رادارند وفضای استقرار پایدار ندارند وهرسال خانه به دوش سرازیک گوشه شهردرمی اورند و این چیزی جز اجحاف حقوق حقه این مردم نیست.

درپایان انتظار میرود ازمسئولان خصوصا نماینده مجلس و فرماندار شهرستان که به جد پیگیر و برای حل این معضلات تلاش وافر به خرج دهند و برای جا و مکان و مستقل شدن ادارات درشهرستان چرام رایزنی کنند و نتیجه اش را به مردم محروم چرام اعلام نمایند.


بااحترام

جمعی ازشهروندان شهرستان چرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار