کد خبر: ۶۶۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ 07 October 2018
عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، بمناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی منتشر نمود.
متن پیام: 

مقام معظم رهبری:
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند

بسم الله الرحمن الرحیم 

امنیت پایدار ایران اسلامی سرمایه ای بسیار ارزشمند و مرهون خون شهیدان، مجاهدت های ایثارگران و رهبری های حکیمانه امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و لطف و عنایت خدای بزرگ است.
بخش مهمی از این سرمایه ی ارزشمند ناشی از مدیریت و زحمات شبانه روزی نیروهای خدمتگزار و جان برکف نظامی و انتظامی است که در ایجاد و استمرار امنیت، زمان، مکان و خطر نمی شناسند و خوشبختانه مردم نیز به خوبی واقف و قدردان هستند.   
بی شک آسایش، اقتدار و سلامت اجتماعی در تمامی ابعاد آن بدون ایثار و از خود گذشتگی، حاصل نمی گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره لاله های آسمانی این نهاد مقدس، هفته نیروی انتظامی را به محضر شریف فرماندهی کل قوا، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، کارکنان و دست اندرکاران زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی استان تبریک عرض می نمایم. 
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب بیش از پیش در انجام وظایف و خدمتگزاری به مردم کوشا، موفق، سلامت و سربلند باشید.

                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار