کد خبر: ۶۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 08 October 2018
نستوه درخشنده مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر مساله انتخابات و موضع گیری سیاسی اش اینطور گفت: دو سال دیگر مانده تا انتخابات. ما در اینجا بر روی معضلات و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو و تبادل نظر خواهیم کرد.

وی افزود: این جلسه ما ارتباطی با انتخابات و مسائل سیاسی هم ندارد و اگر زمانی هم شرایط برای خدمت کردن به مردم فراهم شود، مطمئن باشید با تمام توان خواهم بود.

مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان گفت: بنده هیچ ارتباطی با نماینده بویراحمد و دنا ندارم، و اگر به انتخابات ورود کردم رقیب اول بنده همین نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.

وی بیان کرد: اجازه دهید تا اندیشه‌ها تبلیغ شود و الان بحث توسعه، رفع مشکلات و موضوعات اشتغال و بیکاری است و قطعاً اگر اندیشه‌ها بیان شد، مردم خودشان بهتر انتخاب می‌کنند.

درخشنده‌پور ادامه داد: 4 سال گذشته بنده نبودم در انتخابات، بالاخره مجری برنامه و امثالهم شاید هم به نماینده رأی داده باشند. طرفداری از کسی جرم که نیست.

مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان به مسائل سیاسی اشاره کرد و گفت: اصلاحات را در کشور قبول دارم و کشور نیاز دارد به اصلاحات و مقام معظم رهبری اولین شخصی است که اصلاحات در کشور را قبول دارد.

وی افزود: در جریان‌های سیاسی چه چپ و راست یک فرد را به عنوان عارف معرفی می‌کنند و می گویند که هر چه او گفت درست است. شما شخص‌ها را نبیند بلکه حرف‌های او را بشنوید. در کنار اصول، قرآن، دین و اسلام و ارزش‌ها بنده موافق اصلاحات هستم، اسلام و ارزش‌ها باید حفظ شوند، اما اصلاحات باید در کشور انجام بگیرد، اما اینکه بگویم در جریان سیاسی اصلاح طلبان هستم، دروغ گفته‌ام.

معتقد به اصلاحات هستم اما در جریان سیاسی اصلاح طلبان نیستم. معتقد به اصول‌ها و ارزش‌ها هستم، اما اینکه بگویم در جریان اصولگرایان هستم، نیستم.

من نمی‌توانم به شماها دروغ بگویم. من نمی‌توانم با این تعریف‌های موجود خودم را در بین جریان‌های سیاسی اصلاح طلب و یا اصولگرا ببینم. در جریان اصولگرایان گاهی فرد تندی همانند مصباح وجود دارد و در جریان اصلاح طلب همچنین. فکرم بنده تبعیت از رهبری و ولایت است، و معتقدم به اصلاحات در چارچوب نظر و فرمایشات رهبری. این نقطه نظرات بنده است، حالا شماها می‌خواهید مرا اصلاح طلب بدانید، یا اصولگرا و یا مستقل خودتان بهتر می دانید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار