کد خبر: ۶۶۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 08 October 2018
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است و در بسیاری از شاخص‌ها از جمله پیشگیری از جرائم سخت دارای رتبه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار مهدی انصاری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی‌ برای آسایش مردم شب و روز در تلاش هستند و در تمام شرایط سخت همراه و در کنار مردم بوده و خواهند بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیروی انتظامی خود را از بدنه و فرزند مردم می‌داند و خدمت به مردمی که در طول 40 سال از عمر انقلاب با سپری کردن شرایط سخت در تمام صحنه‌ها حاضر بودند توفیق و خدمت بزرگی است.

وی عنوان کرد: اگر امروز کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود ماحصل زحمات، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه امنیتی استان به ویژه نیروی انتظامی است که با همراهی و اتخاذ تدابیر به موقع شورای تامین و همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها ایجاد شده است.

این مسؤول بیان کرد: امروز نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شاخص‌های امنیتی رتبه خوبی در بین استان‌های کشور دارد برای نمونه در عید نوروز رتبه برتر کشور را کسب کردیم، در جرائم مختلف، پیشگیری از جرم و جرائم سخت شرایط خوبی در کشور داریم و دارای رتبه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار