فرید مُحبی دربازدیدمیدانی از مسکنهای مددجویان بخش کبگیان : از من مدیرکل تا عزیزان دیگر در دورترین نقطه استان گرفته همه همکار خدمتگزاریم که باید برای و خدمت رسانی به محرومین درنهایت تعامل بانگاه عدالت محوری مشغول ضمه دیگران نشویم!..
کد خبر: ۶۶۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ 08 October 2018
به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب مدیرکل کمیته امداد استان به اتفاق ریاست کمیته امداد کبگیان از روند پیشرفت مَسکن های در حال ساخت مددجدیان تحت پوشش این نهاد دربخش دیدار کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان گفت: تعهد سال جاری کمیته امداد استان در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش 800 واحد است.
فریدمحبی افزود:یکی از نیازهای ضروری بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد مسکن است که تعداد۴۳مسکن دربخش کبگیان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران ساخته میشود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ هزار خانوار با بیش از ۸۲ هزار نفر جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند گفت:۱۲۳۹خانوار نیازمند نیز  برای قرار گرفتن زیر پوشش این نهاد در نوبت هستند که نشان از پویائی این نهاد درخدمترسانی به مردم را دارد واین وظیفه مارا سنگین تراز گذشته خواهد کرد.
این مدیر افزود: روند ساخت این منازل دربازدید میدانی امیدبخش است اما علی رغم راکد ماندن برخی خانه ها درعدم ترانزیت آجر، عزیزان طرف قرارداد اجرائی مساکن بانظارت بیشتر وحضور سرزده شخص ناظر در محل اجراء دقت کارخود را بالاببرند تا بعداز تحویل خدای ناکرده در بروز حوادث طبیعی ماهیت دونهاد جهادی وزحمتکشِ کمیته امداد وسپاه اسلام زیر سوال نرود.
فرید محبی بااشاره به ارزش خدمت و زحمات پرسنل کمیته امداد به مردم در چیتاب گفت: اولا از من مدیرکل تا عزیزان دیگر در دورترین نقطه استان گرفته همه همکارخدمتگزاریم که باید برای خدمت رسانی به محرومین درنهایت تعامل بانگاه عدالت محوری مشغول ضمه دیگران نشویم.
دوماباید آگاه باشیم کمکاری در رسته خدمتگزاری عدم رضایت خلق را ببار می آورد و حق الناس تنهاگناهی است که عواقبش خسران دنیا و سرافکندگی اخرت را ببار می آورد وباید مراقب بود.
مدیر کل کمیته امداد استان باتشکراز زحمات آقای دوستی وهمکارانشان افزود: دربازدید میدانی بنده از ساختمانهای درحال ساخت مددجویان بخش کبگیان، جناب آقای دوستی بعنوان ریاست کمیته و پورذاکری نماینده مددکاران ومهندس عزیزی ناظرفنی کمیته امداد چیتاب نظاره گر سوالات بنده و درخواستهای مردم بودند که به حول وقوه الهی درصد رضایت در بخش از شماها بالابود اما می طلبد باتلاش بیشتر وپویائی در شناسائی افراد مستحق باخدمت به این ولی نعمتان ریشه فقر را درمحرومیت زِدائی بِخُشکانیم.
درپایان بهمن دوستی مدیر کمیته امداد کبگیان باتشکر از حضور مدیرکل استان گفت: همانگونه که آقای محبی گفت ، تمام پرسنل کمیته امداد در هرنقطه ای از استان همکار و برابریم و حضرتعالی مستحضر هستید روزانه بطور مداوم درتمامی زمینه ها باید با ارباب رجوع های متعدد صحبت کنیم و پیگیر کارشان باشیم که طبعا ممکن است درلوای قانون کار مردم دررسیدن به تمام خواسته های خود سوخت وسوز داشته باشد وطرفین باید همدیگر را درک کنند.
دوستی با اشاره به روند ساخت مسکن افزود: اگر مسئله اعتصاب ماشینهای حمل آجر در گرانی لاستیک نبود الان ۱۲مسکن در حال ساخت حتی کاربتون ریزی سقفشان نیزتمام شده بود.
درپایان محمد پورذاکری به نمایندگی از مددکاران کمیته امداد کبگیان باتشکراز حضور مدیریت استان وهیئت همراه گفت: بنده علی رغم اینکه فرزندکبگیان و مفتخربه چیتابی بودن هستم اما بعلت چشم و هم چشمی مسئولیت مددکاری زادگاهم را نپذیرفتم تا در حیطه خدمتگزاری بافاصله گرفتن از اقوام سببی ونسبی ام بتوانم در روستاهای دیگری مانند دلی، کرکرزار، جوزار و...باتلاش درحد وسق وتوان خودم جوابگوی محرومین وفقراباشم زیرا مرگ در وقت نامعلوم ودرشیرین ترین شرایط برنامه ریزی زندگی سراغ انسان خواهد آمد وعدم نارضایتی مردم ازیک مسئول کشنده ترین خاطره از بازنشستگی یاهجرت به آخرت است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار