در ادامه جلسه مهرداد کرمی دادستان اعلام کرد که من هم اکنون پیگیری کردم که شهردار در یاسوج هستند و باید مشخص شود که چرا به این نشست نیامده است.
کد خبر: ۶۶۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 09 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/اجتماعی چند روز گذشته و در پی اتفاقات منجر و پس از آتش سوزی جمعه بازار یاسوج ، شهردار و شورای شهر یاسوج  به دادگاه احضار و بنابه اخبار رسانه ها بازداشت اما با قید ضمانت آزاد شدند اما گویا احتمال احضار شهردار یاسوج به دادگاه در موضوعی دیگر بسیار جدی است.
پیش از ظهر امروز و در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی ، پس از بررسی مصوبات جلسه قبل ، موضوع پسماند شهر یاسوج مورد بررسی قرار گرفت. 
در این نشست در خصوص موضوع ساماندهی پسماند زباله ها که باید شهردار حاضر می بود و در خصوص اقدامات انجام شده توضیح می داد اما در جلسه حاضر نبود .
دادستان مرکز استان از نماینده ی وی برای ارائه توضیحات در خصوص اقدامات توضیح خواست اما نماینده شهرداری از کل موضوع اعلام بی اطلاع کرد و گفت : شهردار برای شرکت در جلسه ای به تهران رفته است.
 پس از این سخنان نماینده شهرداری در جلسه ، حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد : حضور شهردار یا نماینده مطلع وی در این نشست لازم بوده است ولی متاسفانه الان نه خود وی حضور دارد و نه نماینده وی از موضوع اطلاع دارد! 
رئیس دادگستری استان افزود: بنابر اهمیت موضوع باید تحقیق شود شهردار یاسوج قبل از دریافت دعوت نامه به تهران رفته است یا بعد از دریافت دعوت نامه! 
حجت الاسلام مزارعی گفت : متاسفانه نماینده شهردار به جلسه آمده است که فقط بگوید شهردار به تهران رفته است! و اصلا در جریان موضوعات مرتبط با شهردار برای ارائه در جلسه نیست!
وی در ادامه بیان کرد : به نظر می رسد شهردار یاسوج نمی خواهد با حضور در این جلسه و به اقدامات انجام شده در خصوص موضوع پسماند اشاره کند . بنابر این وی را به دادگاه احضار خواهیم کرد و آنجا باید به قاضی توضیح دهد.
 
شهردار یاسوج دوباره به دادگاه احضار می شود / وقتی جلسات تهران حیاط خلوت شهرداران می شود! / پرده برداری دادستان از ماجرای سفر شهردار به تهران
 
 وقتی جلسات تهران حیاط خلوت شهرداران می شود
در ادامه حسین کاظمی مدیر کل شهری و شوراهای استان گفت : آقای شهردار نامه ای برای ما فرستاده است که برای حضور در جلسه‌ای به تهران می رود.
کاظمی افزود : متاسفانه برخی شهرداران گاها با بهانه حضور در جلسات تهران در جلسات استانی و لازم حاضر نمی شوند.
وی گفت : از این به بعد حضور شهردار آن در جلسات تهران ضابطه مند می شود و نباید جلسات تهران حیاط خلوتی برای عدم حضور شهرداران باشد.
کاظمی در ادامه به موضوع پسماند هم اشاره ای کرد و گفت : همین الان شهردار شیراز اعلام کرده است که حاضر است همه پسماند یاسوج را خریداری کند اما متاسفانه اقدام موثری از طرف شهرداری صورت نمی گیرد. فردا باران شروع می شود شیرابه این پسماندها وارد منابع آب زیرزمینی و شرب مردم می شود.
دادستان: شهردار در یاسوج است نه تهران!
در ادامه جلسه مهرداد کرمی دادستان اعلام کرد که من هم اکنون پیگیری کردم که شهردار در یاسوج هستند و باید مشخص شود که چرا به این نشست نیامده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار