سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 09 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی محمود راستین را به سمت سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری استان منصوب کرد.جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت و سرعت بخشی در خدمات رسانی به مردم از جمله خدمات قابل تقدیر حوزه تحول اداری استانداری در ۵ ماه گذشته بود.
وی با تاکید بر اینکه تغییر مدیران امری طبیعی است، عنوان کرد: هدف اصلی از این تغییرات افزایش بهره وری است.
وی تاکید کرد: جلب اعتماد عمومی و ارتقا خدمات دهی باید در اولویت کاری مدیران باشد.
گوهرگانی گفت: انتظار می رود مدیر جدید با تمام توان در راستای رفع کاستی های این حوزه تلاش کند و با مشارکت سایر همکاران عملکرد مطلوبی از خود به جای گذارد.
معاون استاندار بیان کرد: انتظار می رود با توجه به توانمندی های مدیر کل حوزه فناوری نیز همچون گذشته شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه باشیم.
 
انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد + تصویر

در این آیین از زحمات عباس رسولی تقدیر و محمود راستین به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری معرفی شد.
گفتنی است محمود راستین پیش از این معاونت اداره کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری را در کارنامه کار خود دارد.
عباس رسولی نیز همچون گذشته به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خدمت می پردازد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوذر محمدی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
جناب آقای مهندس محمود راستین
مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار