سید مسلم خادمی شاعر، خوشنویس و مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از اهالی شهرستان باشت روز شنبه بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۶۶۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 13 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی سید مسلم خادمی شاعر، خوشنویس و مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از اهالی شهرستان باشت روز شنبه بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

وی که در سال 1350 در روستای فخرالدین احمد شهرستان باشت دیده به جهان گشود چندین در زمینه اشعار حماسی، شعر آئینی و خوشنویسی چندین اثر از خود به یادگار گذاشت.
کسب رتبه اول نوحه سرایی در کنگره ملی شعر عاشورایی سال 1389 در یاسوج در میان 600 شرکت کننده،کسب رتبه اول نوحه سرایی در سوگواره حضرت ابوالفضل (ع) سال 1391،کسب رتبه نخست آزاد و آئینی فرهنگیان استان در سال 1391 در کارنامه افتخارات این هنرمند دیده می شود.
کتاب نینوای ناله ها یکی از آثار اوست که در سال 1388 به چاپ رسید.
کبود شکسته(رباعیهای فاطمیه)،طوفان تشنه (شعر آئینی)،خوابم را بده (مجموعه شعر سپید)،کتاب پژوهشی تحقیق سهم من از تو چیست و نامه ای در دست آب از آثار آماده چاپ این هنرمند فقید است.
تحریر زیارت نامه بیش از 70 امامزاده به خط نستعلیق ، تحریر کتاب صحیفه سجادیه به خط نستعلیق و اجرای 11 نمایشنامه انفرادی خوشنویسی از دیگر آثار سید مسلم خادمی است.
 
هنرمند برجسته باشتی دار فانی را وداع گفت + جزئیات

حوزه هنری و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی در گذشت سید مسلم خادمی شاعر و هنرمند خوشنویس فوق ممتاز گچسارانی را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است: در گذشت نابهنگام سید مسلم خادمی شاعر انقلابی و هنرمند خوشنویس فوق ممتاز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران جامعه هنری استان را به سوگ نشاند .
این هنرمند پیشکسوت در طول سالیان متمادی تلاش شایانی برای تربیت هنرمندان خوشنویس استان از خود نشان داد و توانست شاگردان زیادی را به جامعه هنری تقدیم کند.
وی همچنین در زمینه سرودن اشعار انقلابی و مذهبی نیز اهتمام داشت که بدون شک در گذشت این هنرمند با اخلاق عرصه خوشنویسی و شعر ضایعه سنگینی برای هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
جامعه هنری کهگیلویه و بویراحمد این اتفاق ناگوار را به خانواده ی آن مرحوم و همچنین به تمام اعضای خانواده ی بزرگ خوشنویسی استان و کشور تسلیت عرض می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار