تابناک گزارش می دهد؛
فرماندار کهگیلویه در روز تعطیل جمعه 20 مهر ماه بدون از هماهنگی قبلی و بصورت سرزده از چندین پروژه راه سازی شهرستان کهگیلویه بازدید و روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۶۶۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 14 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه روز گذشته به صورت سرزده از پروژه بازگشایی جاده «برفکون چاروسا» بازدید کرد، سپس با شرکت در نماز جمعه چاروسا، مردم و گروه‌های سیاسی را به همدلی با بخشدار و روحانیت معزز جهت رفع مشکلات منطقه توصیه کرد، در ادامه در محل چمن مصنوعی چاروسا که دغدغه جوانان بود حاضر شد و بعد از آن راهی روستای تاریخی «دم عباس» شد تا از نزدیک روند اجرای پروژه راه را ارزیابی کند، بازدید از پروژه‌های راه سازی پاتاوه –دهدشت و جاده سوق نیز پایان بخش این روز پرکار جعفر نیکبخت بود.

فرماندار کهگیلویه در بازدید از جاده «برفکون چاروسا» اظهار کرد: این جاده به طول 23 کیلومتر است که تا کنون 21 کیلومتر از آن بازگشایی شده است.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: تا کنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است و امسال نیز یک میلیارد تومان اعتبار دارد و در صورت تخصیص این میزان اعتبار این جاده تا دهه فجر به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه سپس با حضور در بین نمازگزاران نماز جمعه چاروسا اظهار کرد: قبل از کمیته برنامه ریزی از منطقه شما بازدید کردم تا ببینم وضعیت به چه شکل است و تا چه میزان اعتبار نیاز است همچنین برای جاده برفکون نیز اعتباری در نظر گرفتیم تا به یاری خدا در دهه فجر این جاده به طور کامل بازگشایی شود.

جعفر نیکبخت در خصوص چمن مصنوعی چاروسا عنوان کرد: جنگ اقتصادی و جو روانی حاکم بر جامعه و نیز نوسانات قیمت دلار به پیمانکاران جرات قبول پروژه را نمی‌دهد ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و پیگیر خواهیم شد تا راه اندازی شود.

نیکبخت بیان کرد: انتظاری که از شما مردم عزیز داریم این است که ضمن داشتن اتحاد با یکدیگر با همدلی و همراهی با ما و روحانیت معزز، کاری کنید تا نیازها بر طرف شود زیرا خیلی از کارها نیازی به بودجه ندارد و فقط همت شما مردم عزیز را می‌خواهد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: هر جا که نیاز به بودجه داشتید در خدمت شما خواهیم بود اگر چه امسال بودجه‌ها تخصیص داده شده است ولی سال آینده اگرما بودیم در بحث اعتبارات همکاری لازم را خواهیم کرد.

وی در پایان مطرح کرد: همدلی و همراهی همه عزیزان، گروه‌ها و تفکرهای سیاسی، اصحاب رسانه با بخشدار و روحانیت معزز را توصیه می‌کنم تا بتوانیم پروژه‌های در حال اجرا را به سرانجام برسانیم و مشکلات را در حد توان حل کنیم.

امام جمعه چاروسا نیز ضمن خوش آمد گویی به حضور فرماندار کهگیلویه در نماز جمعه چاروسا اظهار کرد: حضور شما در میان نماز گذاران چاروسا نشان از تدین شما و اهمیت قائل شدن به مسائل دینی دارد که کاش همه مسولان از این حرکت شما درس بگیرند.

پس از اتمام نماز جمعه نیز فرماندار کهگیلویه با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ادامه نیکبخت در محل چمن مصنوعی که دغدغه جوانان بخش چاروسا است حاضر شد و در جمع مسولان نیز تنها راه حل مشکلات را همراهی مسولان با یکدیگر و روحانیت عنوان کرد.

بازدید از پروژه‌های راه سازی پاتاوه –دهدشت و جاده سوق نیز پایان بخش این روز پرکار جعفر نیکبخت بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
انصافا پگیریهای اقای دکتر نیکبخت فرماندار محترم کهگیلویه در زمینه های مختلف عمرانی اقتصادی فرهنگی بخوصوص توسعه شهری دهدشت در طول این مدت کوتاهی ک تشریف اوردن کهگیلویه قابل تقدیر است . ب پاس زحمات شبانه روزی فرماندار محترم ماجمعی از ایثارگران ورزمندگان کهگیلویه از ایشان صمیمانه تقدیر وتشکر بعمل می اوریم وارزوی توفیق روز افزون داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار