وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۶۶۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 15 October 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، پس از اخطارهای مکرر رئیس دستگاه قضایی به برخی مسئولان و مدیران کل در خصوص برخی موارد تخلف ، که دادستانی با عنوان مدعی العموم ، ان ها را بازخواست خواهد نمود و پس از مهلت یک ماهه ی رئیس دادگستری استان به مدیر کل ورزش و جوانان ، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برای علوی خبرداد.
مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه از تشکیل پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد.

کرمی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج عنوان کرد: چندین بار از این مرکز بازدید داشته ام، صندلی‌ها فرسوده و بخشی از تجهیزات قابل استفاده نیستند.

دادستان یاسوج با بیان اینکه این ورزشگاه چندی قبل توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شده بود، ادامه داد: مراقبت‌های لازم از این مرکز بعمل نیامده است و خسارات فراوانی به مجموعه وارد شد.

وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مهلت یک ماهه به مدیرکل ورزش و جوانان از وی خواست که جوابی در خصوص ورزشگاه یاسوج از سوی وزارت ورزش به دستگاه قضایی ارائه کند.
این در حالی است که چند هفته پیش هم یکی از مدیران کل استانی به دادگاه احضار و بازداشت شده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
رئیس ....... خیلی متقلب است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار