کد خبر: ۶۶۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 17 October 2018
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری خرید و ایجاد دو نانوایی سیار در شهرستان های دارای تراکم جمعیت با هدف پوشش بهتر در مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گوهرگانی ظهر چهارشنبه در نشست پدافند غیر عامل استان، افزود: خرید نانوایی سیار در شهرهایی مانند یاسوج، دوگنبدان و حتی کهگیلویه می تواند در قالب یک طرح ارائه و تا پایان سال جاری اجرایی شود.

گوهرگانی با تاکید بر اینکه تحقق این موضوع به تقویت زیرساخت های مدیریت بحران و شرایط اضطراری کمک می کند، عنوان داشت: باید به تامین نیازهای غذایی و اولیه در شرایط بحرانی توجه ویژه شود.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین نان به ویژه در شرایط اضطراری، نانوایی هایی چند منظوره در حوزه سوخت مصرفی در هر شهرستان پیش بینی خواهد شد که در صورت بروز مشکل در سوخت مصرفی اول، سوخت دوم وارد مدار شود.

وی افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت می تواند گام موثری در تحقق اهداف این بخش باشد.

گوهرگانی پیش بینی سوله بحران و مستحکم سازی سوله های موجود را گامی دیگر در راستای بهبود و ارتقای ظرفیت های پدافند غیر عامل در شرایط خاص دانست و گفت: دستگاه های متولی هرکدام باید فعالیت های مربوط به این هدفگذاری را اجرایی کنند.

معاون اقتصادی استاندار همچنین پیش بینی حداقل دو نقطه در هرشهرستان برای اسکان با هدف پوشش اسکان شبانه را از دیگر هدفگذاری های این نشست دانست.

گوهرگرانی خاطرنشان کرد: همچنین هر دستگاه دو مورد حساس در حوزه پدافند غیر عامل را در قالب طرح ارائه داده تا برای دریافت اعتبار و تصویب به حوزه پدافند داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار