افشانی درباره شایعه شنود دفتر مدیران شهرداری نیز گفت: ما همه پیرو اباعبدالله هستیم که درس آزادگی به جهان داده است. چنین اقدام پلشتی از سوی کسی ممکن است سر بزند که بویی از آزادگی نبرده باشد.
کد خبر: ۶۶۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 17 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، شهردار تهران محتوای مطرح شده در رابطه با دیدارش با علی لاریجانی رئیس مجلس را تکذیب کرد.
سید محمدعلی افشانی در حاشیه مراسم «اعزام کاروان خادم الحسین (ع) شهرداری تهران به عتبات عالیات» با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محتوایی که در خصوص دیدار من با اقای لاریجانی مطرح می‌شود، کذب محض است، گفت: قطعاً بدانید کسانی که شایعاتی درباره این دیدار منتشر کردند دنبال آگاهی بخشی نیستند و عادت کرده اند با تخریب و اشاعه دروغ صدای خود را بلندتر کنند.

وی ادامه داد: با آقای لاریجانی تماس گرفتم و راجع به موضوعی عادی و نه آن چیزی که درباره آن شایعه کرده اند، صحبت کردم و در انتها از او خواستم که یک جلسه ملاقات داشته باشیم. ایشان نیز بلافاصله گفتند فردا بروم، من نیز به ایشان گفتم فردا جلسه هیئت دولت است و نمی‌توانم بیایم و جلسه به پس فردا موکول شد. در نهایت در روز مقرر ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با

لاریجانی دیدار داشتم و اخباری که درباره محتوای این دیدار منتشر شده، کذب محض است.

وی درباره شایعه شنود دفتر مدیران شهرداری نیز گفت: ما همه پیرو اباعبدالله هستیم که درس آزادگی به جهان داده است. چنین اقدام پلشتی از سوی کسی ممکن است سر بزند که بویی از آزادگی نبرده باشد. فردی که این تهت و افترا را زده حرف خود را پس گرفت و آن را حذف کرد. من نیز به همکارانم گفتم از کسانی که این اتهام را در سایت هایشان منتشر کرده اند، شکایت شود. در هر صورت این خبر کذب محض است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در باره جلسه اش با محسن هاشمی گفت: من هر روز با آقای هاشمی جلسه کاری دارم و بحث‌های مختلف درباره مسائل شهرداری رد و بدل می‌شود.

افشانی در پاسخ به خبرنگاری که گفت: شهرداری تهرن برخلاف سال‌های قبل حمل نقل زائران اربعین را بر عهده نگرفته است، عنوان کرد: چنین نیست و ما امسال هم مانند سال‌های قبل در حد مقدورات زائران را تا مرز‌های کشور همراهی می‌کنیم و از مرز به بعد این امر بر عهده برادران عراقی است. البته در سال‌های قبل سپاه پاسداران با اتوبوس‌هایی زائران را تا آن سوی مرز جا به جا می‌کرد که امسال نیز همین برنامه را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار