کد خبر: ۶۶۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 18 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، سید هاشم موسوی جهان آباد در آئین کلنگ زنی کارخانه تولید بتن آماده 200 تنی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج اظهار داشت: این کارخانه با اعتبار 52 میلیارد ریال در دو فاز به مساحت 14 هزار متر مربع احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید بتن آماده سیال در فاز نخست در زمینی به مساحت 4 هزارمتر مربع و فاز دوم در 10 هزار متر مربع احداث می‌شود، عنوان کرد: این طرح از محل اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی و  بانک توسعه تعاون اجرایی می‌شود.

موسوی جهان آباد با اشاره به اینکه 20 میلیارد ریال به این پروژه از سوی بانک عامل تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد:  بهره برداری از هر 2 فاز این طرح زمینه اشتغالزایی برای  29نفر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال مستقر در شهرک‌های صنعتی استان شناسایی و برای برطرف کردن آن‌ها چاره اندیشی می‌شود.

موسوی جهان آباد بیان کرد: مشکلات جزئی واحدهای صنعتی با برخی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان از طریق رایزنی برطرف می‌شود و واحدهای مشکل‌دار بزرگ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنا داریم برخی سوله‌های در تملک بانک را شناسایی و در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که تصمیم به ایجاد کارگاه‌های تولیدی جدید را دارند زیرا سوله زیاد داریم که برای راه اندازی تنها نیاز به سرمایه در گردش دارند./ تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار