تابناک گزارش می دهد؛
پارسایی عنوان کرد: ما همه بازی ها را برای کسب برد به میدان می رویم در حالی که نتیجه قابل پیش بینی نیست، قطعآ‌ بازی راحتی نخواهیم داشت ولی برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.
کد خبر: ۶۶۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 18 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت نماینده شهرستان کهگیلویه در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور که در هفته اول توانست در یک بازی زیبا و دیدنی حریف خود تیم نیروی زمینی کازرون را با نتیجه پر گل شکست دهد، شب گذشته و با بدرقه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت، برای دومین بازی و مصاف با هپکو عازم اراک شد.

مدیرعامل تیم فرازبام خائیز در گفتگو با خبرنگار تابناک درخصوص ارزیابی تیم هپکوی اراک اظهار داشت: شهر اراک و ورزش هندبال این شهر در سطوح مختلف لیگ برتر آقایان بیش از دو دهه سابقه دارد و از جوانان مستعدی برخوردار است به طوری که ملی پوشانی چون مهدی موسوی را تربیت کرده است، بر همین اساس بازی با این تیم کار ساده ای نیست و همیشه هم جزو تیم های بالای جدول لیگ برتر بوده است.

مجید پارسایی با اشاره به روحیه بسیار بالای بازیکنان تیم فرازبام خائیز بیان کرد: نتیجه برد در بازی اول و استقبال بی سابقه تماشاگران و طرفداران باعث شد موج شادی در شهر دهدشت ایجاد شود و همین فضای شادی به مجموعه تیم، بازیکنان و کادر فنی منتقل شد و امیدواریم که چنین روندی تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد: فضای آمادگی جسمانی بازیکنان در حد خوبی است و قطعآ با شرایط تمرینی که انجام میدیم رفته رفته بهتر خواهیم شد و انشالله به شرایط مطلوبتر نیز خواهیم رسید.

مدیرعامل تیم فرازبام خائیز در مورد دیگر تیم های لیگ برتر هندبال عنوان کرد: تیمهایی خوبی مثل مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان در لیگ داریم و قطعآ هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما هم به دقت بازی به بازی بر روی حریفان تمرکز میکنیم.

وی افزود: هفته آینده بازی حساسی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خانه داریم که سرمربی خوبی مثل محسن طاهری را دارد و قطعآ نیازمند حمایت همه مردم دیارمان هستیم.

پارسایی در مورد پیش بینی نتیجه بازی با هپکوی اراک عنوان کرد: ما همه بازی ها را برای کسب برد به میدان می رویم در حالی که نتیجه قابل پیش بینی نیست، قطعآ‌ بازی راحتی نخواهیم داشت ولی برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مدیر عامل و مربی تیم فرازبام خائیز در مورد شعار این فصل تیم خود در لیگ برتر عنوان کرد: شعار امسال تیم فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال این است که مثل خائیز با صلابت، مثل بلاد شاپور (دهدشت ) با اصالت، میجنگیم تا قهرمانی.

پارسایی در پایان صحبت های خود با اشاره به لزوم حمایت طرفداران تیم فرازبام خائیز گفت: سالن تخصصی هندبال شهید باهنر رو به فضایی تبدیل کنیم که هیچ تیمی توان شکست ما در خانه رو نداشته باشد.

در پایان گفتنی است، تیم فرازبام خائیز در دومین دیدار خود فردا جمعه 27 مهرماه در شهر اراک میهمان تیم هپکو خواهد بود.

 

گزارش : سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار