همایش پیاده روی در یاسوج
خودروی پراید جایزه ویژه این همایش بود که به اسحاق هوشمند یکی از معلولان شرکت کننده به عنوان شرکت کننده خوش شانس رسید و بسیاری از حضار اعتقاد داشتند که حق به حق‌دار رسیده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 19 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی ، چند سالی است که همایش های پیاده روی به یکی از فرهنگ سازی های خوب در سطح کشور تبدیل شده است و با همکاری هیئت های ورزش های همگانی و مسئولین تلاش های زیادی برای کمک به بهبود سلامت جامعه می شود. در کهگیلویه و بویراحمد هم این همایش ها با استقبال خوب مردمی روبرو می شود . در ابتدای این همایش ها حضور مسئولین و مدیران ادارات بسیار چشمگیر بود اما در چند همایش اخیر برخی مدیران کلان استانی چندان رغبتی به حضور در این همایش ها نشان نمی دهند!
یاسوج صبح امروز و از ساعت 7 صبح همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویرحامد برگزار شد.

در این همایش بزرگ که از فلکه عدل یاسوج آغاز شد راهپیمایان و شرکت کنندگان در همایش تا پارک ولایت شهر را پیاده پیمودند.

در همایش پیاده‌روی امروز از همه قشرها از زن و مرد و پیر و جوان و روستایی و شهری حضور داشتند که نشان دهنده رویکرد و اقبال مردم به رشته همگانی بود.

پس از تجمع مردم در محل پارک ولایت شهر یاسوج برنامه به صورت رسمی آغاز شد و مجری شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی به همراه عادل‌زاده مجری شبکه استانی دنا به اجرای برنامه پرداختند.

در همایش امروز که امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور داشت از هیات ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از هیات‌های موفق کشوری یاد شد که توانسته برنامه‌های بسیاری را در طول سال اجرا کند.

در همایش از سوی فرماندار شهرستان بویراحمد 3 میلیون تومان به عنوان جایزه در قالب 6 کارت هدیه 500 هزار تومانی در نظر گرفته شد.

همچنین خداداد افشارایان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ 500 هزار تومان به سامان پاکباز ورزشکار طلایی استان در مسابقات پاراآسیایی اندونزی اهدا کرد.

حضور معلولان و نابینایان نیز در این همایش چشمگیر بود که پا به پای سایرین مسیر فلکه عدل تا پارک ولایت را پیمودند.

متاسفانه باز هم مانند همیشه شاهد بی‌نظمی‌هایی در برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها در استان بودیم به نحوی که خودروهای زیادی در مسیر حرکت مردم در بولوار شصت متری یاسوج تردد می‌کردند و راهپیمایان از این وضعیت گلایه داشتند.
 
استاندار و معاونین نبودند ! معلول خوش شانس بود + تصاویر

خودروی پراید جایزه ویژه این همایش بود که به اسحاق هوشمند یکی از معلولان شرکت کننده به عنوان شرکت کننده خوش شانس رسید و بسیاری از حضار اعتقاد داشتند که حق به حق‌دار رسیده است.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار بویراحمد از مسؤولانی بودند که در همایش حضور داشتند و به جز چند مسؤول استانی که انگشت شمار بودند چهره‌های مسؤولان از جمله استاندار و معاونین و رؤسای سازمان‌ها و ادارات کل در این همایش زیاد به چشم دیده نشد.
اختصاص 2 میلیارد به ورزش شهرستان های بویراحمد و دنا / افتتاح و کلنگ زنی 8 طرح ورزشی
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در  حاشیه این مراسم از اختصاص بیش از 2میلیاردتومان به ورزش شهرستانهای بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: پیاده روی نقش مهمی در سلامتی و  ایجاد نشاط در جامعه دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان به برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: در این هفته ۴ طرح ورزشی افتتاح و ۴ طرح نیز در استان کلنگ زنی می شود.

محمد تقی علوی افزود: ده ها عنوان برنامه برای هفته تربیت بدنی در استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۷۶ طرح ورزشی با اعتبار ۴۹میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست .
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
برنده جایزه پراید حقش بود ان شا الله که چرخش براش بچرخه (خیرش ببینه )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ان شا الله خیرش و ببینه مبارکش باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار