نشست هم اندیشی رئیس و مربیان ورزش مدارس آموزش وپروش لنده با اعضای هیات هندبال؛
محمدی رئیس هیئت هندبال لنده از حمایت های ویژه آموزش و پرورش در سال گذشته تقدیر کرد و در ادامه از آموزش و پرورش به عنوان بازوی قدرتمند هیئت هندبال نام برد و به این نکته اشاره کرد که اگر همکاری های آموزش و پرورش نبود اکنون ورزش هندبال در این شهرستان به کما رفته بود.
کد خبر: ۶۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 20 October 2018

تابناک- رئیس و اعضای هیات هندبال شهرستان لنده با مسئولین آموزش وپرورش این شهرستان دیدار و ضمن قدردانی از همکاری های این اداره با هیات هندبال در راستای موفقیت این رشته ورزشی به بحث و گفتگو پرداختند.

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفتابتدای این نشست محمدی رئیس هیئت هندبال لنده از حمایت های ویژه آموزش و پرورش در سال گذشته تقدیر و در ادامه از آموزش و پرورش به عنوان بازوی قدرتمند هیئت هندبال نام برد و به این نکته اشاره کرد که اگر همکاری های آموزش و پرورش نبود اکنون ورزش هندبال در این شهرستان به کما رفته بود.

وی افزود؛ همین حمایت‌ها بود که سال تحصیلی گذشته در کنار به دو مقام نایب قهرمانی و سومی در مسابقات استانی دانش آموزی دست یافتیم.

وی از بازگشایی کمیته بانوان هندبال برای اولین بار در لنده زیر نظر خانم محتشم نام برد و از ریاست آموزش و پرورش خواست که با مربیان بانوان و اقایان برای استعداد یابی در مدارس همکاری لازم رو داشته باشند تا در ردهای ابتدایی و راهنمایی ورزشکارانی برای پایه های هندبال لنده تربیت کنند.

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفتدر ادامه ابراهیم پور معاونت پرورشی آموزش و پرورش لنده از عدم همکاری خانوادها برای زمان اعزام دانش آموزان برای مسابقات استانی گلایه کرد و گفت : دانش آموزان برای رشته های متعدد ورزشی تمرین دارند ولی وقت اعزام خانوادها همکاری نمیکنند و این موضوع باید در سطح شهر بین خانوادها فرهنگ سازی کرد که این کار باید اداره ورزش هیئت های ورزش، آموزش و پرورش و خانوادها باید باهم تعامل داشته باشند.

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفتدر پایان رئیس آموزش و پرورش لنده با بیان اینکه امروزه با سرمایه گذاری در حوزه ورزش میشه از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد که اگر سرمایه گذاری در رشته هندبال که در سطح استان و کشور از طرفداری های بیشماری بین خردسالان و نونهالان و جوانان برخوردار هست در آینده هم مثل شهرستان کهگیلویه به مقام های بهتری دست یابیم

جاویدان در این نشست قول همکاری در فراهم کردن تجهیزات تمرین و سالن تمرین رو در حد توان آموزش و پرورش به اعضا هیئت هندبال داد و از رئیس و اعضا هیئت هندبال برای برپایی چنین جلسه ایی تقدیر و تشکر کرد.

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفت

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفت

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفت

اگر آموزش وپرورش نبود هندبال در این شهرستان به کما می رفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار