این جلسه در دفتر کار وزیر نیرو با حضور سردار هاشمی پور، مهندس اردکانیان وزیر نیرو، دکتر احمدی استاندار، دکتر فیلی و مهندس داوودی مدیر عامل آب منطقه ای استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶ 21 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی این جلسه در دفتر کار وزیر نیرو با حضور سردار هاشمی پور، مهندس اردکانیان وزیر نیرو، دکتر احمدی استاندار، دکتر فیلی و مهندس داوودی مدیر عامل آب منطقه ای استان برگزار شد.

عدل هاشمی پور نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن قدردانی از حسن نیت و اهتمام وزیر نیرو به تامین آب کشاورزی کهگیلویه بزرگ گفت:
1_ پروژه آب کشاورزی حومه غربی که از رودخانه ایدنک تامین میشود متاسفانه فرسایشی شده، اجرا و تأمین اعتبار آن نیازمند توجه ویژه وزیر می باشد که تقاضا دارم دستور لازم را صادر فرمایند.
2_ بوروکراسی اداری مانع انجام تشریفات قراردادی و پیشرفت فیزیکی این نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی پادوک دهدشت است که در حقیقت این  نیروگاه برای جنوب کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در امر تولید برق و ایجاد اشتغال بسیار  مهم و حیاتی است لذا این موضوع نیز نیازمند مساعدت، توجه جدی و دستور اکید مقام عالی وزارت می باشد.
3_ استحضار دارید که کار مطالعاتی سد آبریز مارون در حال مراحل پایانی است لذا  پیشنهاد میگردد جهت استفاده بهینه از زمان و سرعت بخشیدن به کار، دستور فرمایید زیر ساخت های آن نظیر: جاده های دسترسی و تونل آب بر، با توجه به اینکه در بودجه سال 97 تخصیص دارند، در همین امسال  آغاز گردند.
4_ مستحضرید که کار مطالعاتی سد بالیاب  در حال انجام است اما تسریع آن نیازمند تأمین مالی است که تقاضا دارم در این خصوص هم اقدام نمایید.
 
بررسی پروژه های آبرسانی( مصارف کشاورزی و نیروگاه سیکل ترکیبی) کهگیلویه بزرگ با حضور وزیر نیرو

دکتر اردکانیان وزیر نیرو ضمن تشکر از پیگیری نماینده مردم و مسئولان استانی گفت: از توجه و حمایت های سردار هاشمی پور در کمیسیون انرژی نسبت به وزارت نیرو سپاسگزارم

وزیر نیرو نسبت به درخواست های نماینده کهگیلویه بزرگ و مسئولان استانی و در جهت رفع آن مشکلات پاسخ مثبت داد و دستورات لازم را صادر نمود.
وی در خصوص رفع موانع نیروگاه ضمن تماس تلفنی و بصورت مکتوب دستور رفع موانع موجود را صادر کرد.
در موضوع سد آبریز مقرر شد  زمینه کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی جاده های دسترسی در همین امسال فراهم گردد.
 در خصوص آب کشاورزی حومه غربی نیز دستور رفع موانع و آغاز عملیات اجرایی صادر گردید.
سردار هاشمی پور در پایان این جلسه از وزیر نیرو درخواست نمود که خود و یا مدیر عامل مدیریت منابع آب ایران(حاج رسولیها) از محل سد آبریز بازدیدی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدعلی موسوی
|
Germany
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
درودبرجناب مهندس هاشمی پور. ازایشان به خاطرتلاش وپیگیریهایش درجهت به ثمررساندن خواسته هایش برای رفع محرومیتهادرکهگیلویه بزرگ تشکروقدردانی مینمایم. خداوندمتعال پشت وپناهت باشدمردبزگ.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار