کد خبر: ۶۷۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 21 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش دستگاه قضایی بخشی از زمین های ملی گچساران به ارزش 10 هزار میلیارد ریال از دست متصرفان خارج و به بیت المال برگشت داده شد.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی روز یکشنبه در آیین معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری گچساران افزود: تعدادی افراد سودجو 15 هکتار از زمین های حوزه شرکت نفت این شهرستان را به تصرف در آورده بودند گه با پیگیری های لازم از سوی دستگاه قضایی شهرستان گچساران رف تصرف شد.
مزارعی اظهار داشت: همچنین بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال از سرمایه این استان که در اختیار فرد خاصی بود در چند روز گذشته با رای قضات به بیت المال برگردانده شد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال برای پرونده کلاهبرداری 21هزار راس گوسفند رای قاطع صادر شد و تمام اموال غارت شده به عشایر استان برگشت داده می شود.
وی بیان کرد: کلاهبرداران به 70 میلیارد ریال جریمه و 18 سال حبس محکوم شدند.
مزارعی با اشاره به اهمیت و جایگاه دستگاه قضا یی در نظام اسلامی گفت: دستگاه قضایی امنیت و عدالت فردی و اجتماعی را در جامعه تضمین می کند.
وی ابراز کرد: به افرادی که موجب ناامنی در جامعه می شوند نباید رحم کرد و کوتاهی در این زمینه از سوی دستگاه قضایی گناه و معصیت است.
مزارعی به سرقت های مسلحانه سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: برای پرونده های سرقت مسلحانه این استان درکمترین زمان رای صادر شد.
وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و اقتصادی با اقتدار بیشتر در عرصه ارائه خدمات و کالاهای اساسی به مردم تلاش کنند.
مزارعی تصریح کرد: باید از ظرفیت ریش سفیدان مناطق مختلف استان برای کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی استفاده کرد.
مزارعی افزود:دستگاه قضایی باید اقتدار ،صلابت و استقلال خود را درتمامی شئونات حفظ کرده ضمن اینکه تعامل و تکریم قشرهای مختلف مردم را رعایت کند.
در این آیین 'رضا غریب پورجهان آباد' به عنوان رئیس جدید دادگستری گچساران معرفی و از زحمات 'رضا میشان' رئیس سابق قدردانی شد./ ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار