مسول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذرحمایت از آثار اصحاب رسانه با تولید پیام های موثر و سازنده بدنبال تعامل و همکاری با مدیران استان باشند.
کد خبر: ۶۷۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ حسن موحد در دیدار بامحمدابراهیم معاون سیاسی و امنیتی استانداری؛ ضمن تشریح برنامه های سازمان بسیج رسانه، اظهارداشت: سازمان بسیج رسانه استان با هدف ایجاد پل ارتباط بین مردم و مسولین نشست خبری مختلفی را برگزار کرده است که با وقوع زلزله در غرب استان در سال های 96 و 97 با اعزام خبرنگاران به مناطق زلزله زده اقدام پوشش و اخبار این مناطق کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه گفت: رسانه در کنار مردم و مسئولان فعالیت چشمگیری داشته وسازمان بسیج رسانه اکنون نیز با برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان در راستای حمایت از آثار اصحاب رسانه در تولید پیام های موثر و سازنده برای مردم بدنبال تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه با مدیران استان است.

در ادامه این نشست الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری از برنامه های سازمان بسیج رسانه استقبال کرد و اظهار کرد: در جلسه راهبردی این سازمان شرکت خواهد کرد و چرا که اصحاب رسانه می تواند نقاط قوت، فرصت و ظرفیت های استان را به مردم معرفی کند.

الهی تباربا اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی، گفت:این مردم با رشادت های خود هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردن و هم اکنون نیز به درستی از مرزهای غربی کشور محافظت می کنند.

 این مسئول در پایان تصریح کرد:اصحاب رسانه باید بدرستی ظرفیت های کشاورزی، دامداری و آب و هوای مساعد و آثار تاریخی استان را به مردم در جهت جذب سرمایه و گردشگر به مردم معرفی کند و در راستای رشد و توسعه استان قدم بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار