کد خبر: ۶۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 24 October 2018
 علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور جمعی از معاونین و مدیران کل استانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: همه متعلق به این کشور هستیم و وظیفه دینی، اخلاقی و اسلامی داریم که تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت کشورمان بکار ببنیدم.

وی افزود:باید توجه داشت که شرایط امروز کشور یک شرایط خاصی است و چهار دهه است که با نظام سلطه در آوردگاه‌های مختلف در تقابل هستیم، از جنگ تحمیلی گرفته تا گروهک‌ها و جنگ‌های مرزی، بحث تحریم‌ها و نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن همه از موضوعاتی هستند که دشمنان برما تحمیل کرده است.

احمدی اظهار کرد: امروز نیز بحث جنگ اقتصادی مطرح شده و دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند که با تهدید از بیرون و فشار از داخل محوریت مسائل اقتصادی را در دستور کار قرار دهند اما ما ملت بسیار بزرگی داریم که تا رسیدن به این مرحله از انقلاب هزینه‌های بسیار بالایی پرداخت کرده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه کسانی که دل در گرو این کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند باید با هوشیاری کامل برای دفاع از استقلال، عظمت کشور و دستاوردهایی که توسط فرزندان این ملت در عرصه های مختلف شکل گرفته است، تلاش کنیم.

وی گفت: این تلاش در واقع زمانی به واقعیت خواهد رسید که ما در عرصه های دشواری همانند این روزها تلاش کنیم و حس خدمت گذاری را در وجودمان تقویت کنیم و مطالبات مردم، گرفتاری، معیشت و حل مشکلات مردم را دستور کارمان قرار دهیم.

احمدی افزود: بنده در تمامی جلسات و مناسبت‌های مختلف به طور مکرر تاکید کرده‌ام که باید کمربندها را محکم بست که به فضل الهی از همه گردنه‌ها عبور کرده ایم، امروز نسبت به گذشته در تمامی عرصه‌ها توانمندتر هستیم هر چند فشار دشمن نسبت به گذشته هم بیشتر شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن به روش‌های مختلف از ابزار رسانه گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و با استفاده از توان مالی و اقتصادی سعی در ضربه زدن به این انقلاب دارد اما ملت ما بسیار بزرگ است، کشور توانمندی داریم و به فضل خداوند از این گردنه سخت هم مثل گذشته عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: اما این اقدام مشروط به این است که حس خدمتگذاری و خدمت صادقانه را در خودمان تقویت کنیم، مدیر ما باید یک مدیر جهادی باشد، شب و روز نشناسد و وقت و بی وقت پای کار باشد و از پروژه ها بازدید کند، مشکلات مردم را ببیند تا مردم احساس کنند خدمتگذاران آنها وظیفه سربازی خودشان را بهتر انجام می‌دهند.

احمدی اظهار کرد: بدون تعارف بگویم که امروز دیگر دوره عافیت طلبی و بی‌تفاوتی نیست و مقطعی‌ای است که باید با همدلی و وحدت تلاش کنیم و موانع و مشکلات را فراروی ملت و مردم که جانشان را برای حفظ این کشور و انقلاب در عرصه‌های مختلف در طبق اخلاص گذاشتند، با تلاش و همت مضاعف برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیران استان باید تعهد و دلسوزی را در عمل به منصه ظهور برسانند، طبیعی است که در اجرا موانعی هم وجود دارد هر چند استان از لحاظ منابع مالی نسبت به سال گذشته محدودیت آنچنانی ندارد و همانطوری که اشاره شد امسال از سال های خوبی در بعد اعتبارات تملک دارایی‌هاست و تا این تاریخ ما تخصیصی داشته‌ایم که در طول یک دهه گذشته چنین تخصیصی را نداشته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران باید پای کار بیایند و این بهانه‌هایی که بنده می بینم که عمدتا بحث ناهماهنگی بین بخشی است را باید کنار گذاشت،که بسیاری از این مسائل را می‌شود به راحتی حل کرد و سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که در حوزه آب و خاک، انرژی و خدمات فرهنگی و عمومی داشته‌ایم را در اختیار مردم قرار دهیم.

احمدی تصریح کرد: دشمن تمام توانش را معطوف به این کار گذاشته که مردم ما را نسبت به آینده ناامید و ساختار مدیریتی کشور را ناکارآمد نشان دهد و نشاط را از مردم بگیرد، ما در جبهه مقابل باید کارایی خودمان را افزایش دهیم و این کارایی زمانی افزایش پیدا می‌کند که مدیر ما احساس مسئولیت کند و با اطلاعات لازم وارد جلسات شود.

وی گفت: یک مسئول باید اشراف کامل برحوزه کاری‌اش داشته باشد و مسائل و مشکلات حوزه و طرح‌ها و پروژه‌های حوزه خودش را بداند و مدیرانی که عمدا در چنین جلساتی با اطلاعات ناقص مسائل را مطرح می‌کنند به این مفهوم است که این یک مدیر کارآمد در این بازه زمانی نیست، بنابراین باید کمربندها را محکم بست و به کارآمدی در ساختار توجه جدی کنیم و وقت گذاشت و از مردم فاصله نگرفت و مشکلات مردم را مرتفع کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم ما خدمات را می‌بینند، اما هژمونی رسانه‌ای دشمن شبهه افکنی می‌کند ما پیشرفتی که به عنوان مثال در حوزه دانش پزشکی و علوم پزشکی چه در بحث دستاوردها، تولید علم، تجهیزات و نیز آموزش در سطح کشور داریم در منطقه قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.

احمدی افزود: در بازدید از بیمارستان باشت هم از نظر ساختمان و هم تجهیزات به جرات می توان گفت که از نظر استاندارد در حد قیاس با بهترین بیمارستان‌های کشور است و این موارد را باید به مردم بگوییم، در حوزه آب و خاک فقط در باشت، امامزاده جعفر، خان احمد و لیشتر سرمایه گذاری‌های عظیمی شده است.

وی تصریح کرد: راه طولانی در پیش داریم و کاستی‌هایی هم در طول مسیر وجود دارند، اما وظیفه داریم به مردم امید دهیم و با قدرت راه خود را ادامه خواهیم داد و کاستی‌ها را مرتفع خواهیم کرد و در خدمات رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد از همه مدیران و مسئولان تقاضا دارم که موضوع حضور در پروژه‌ها، سرکشی، نظارت و تسلط بر امور کاری را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید که اگر کارشناسان و زیر دستان بدانند ما بیداریم، هم با انگیزه کار می‌کنند و هم درست کار می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: مدیری که در چرت باشد و اطلاعاتی نداشته باشد و از مدیران راه دور هم باشد نمی تواند وظیفه خودش را به درستی انجام دهد و از چنین مدیری سوء استفاده خواهند کرد و آن موقع بیت المال از بین خواهد رفت و ما به اهدافمان نخواهیم رسید.

وی افزود: امسال چهلمین ساگرد انقلاب است و دولت هم منابع خوبی را گذاشته است و موافقنامه‌ها هم مبادله شد و به ویژه در مناطق گرمسیری استان سعی می‌کنیم اعتبارات را متمرکز کنیم و در فصول دیگر در حوزه راه ها و زیرساخت ها سعی می کنیم این منابع را به جاهای دیگر نیز اختصاص دهیم./ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار