تابناک گزارش می دهد
در این بین زمزمه هایی هم گاه و بیگاه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از عدم تامین اعتبار سهم دولت به این زودی ها مطرح می شد. اما بالاخره گویا دانشگاه علوم پزشکی توانسته ردیف اعتباری برای اختصاص سهم خود را کسب کند.
کد خبر: ۶۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 24 October 2018
فروردین سال 96 بود که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، آئین کلنگ زنی بیمارستان چرام برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این بیمارستان با زیربنای سه هزار و هشتصد مترمربع در زمینی به مساحت بیست هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر یکصد و سی میلیارد ریال ساخته می شود.
عدل هاشمی افزود: اعتبار این طرح از طریق بنیاد برکت، وزارت بهداشت و درمان، ستاد اجرایی فرمان امام تامین شده است.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین این سه دستگاه منعقد شد هزینه ساخت کل بیمارستان توسط بنیاد برکت و هزینه تاسیسات این بیمارستان توسط وزارت بهداشت و درمان تامین می شود.
 
خبر خوش معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی برای چرامی ها / بالاخره بیمارستان چرام به مناقصه رفت + جزئیات
 
در همان ابتدای شروع به کار پروژه برخی اما و اگرها شروع شد! آنگونه که مسئولین بیان می کردند به نوعی دوگانگی از حرف های نماینده مردم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی متبادر می شد.
اما واقعیت ماجرا به منبع تامین اعتبار پروژه مربوط می شد. بر اساس اطلاعات منتشره ، 50 درصد از اعتبار پروژه را بنیاد برکت تامین می کرد و 50 درصد دیگر سهم دانشگاه علوم پزشکی و دولت بود. در ابتدا کلنگ زنی صورت گرفت اما پروژه چندان فعال نبود و دلیل آن هم عدم تامین اعتبار سهم دولت بود که به گفته برخی مسئولین این دانشگاه ، این کار در سال گذشته امکان پذیر نشده بود.
در این بین زمزمه هایی هم گاه و بیگاه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از عدم تامین اعتبار سهم دولت به این زودی ها مطرح می شد. اما بالاخره گویا دانشگاه علوم پزشکی توانسته ردیف اعتباری برای اختصاص سهم خود را کسب کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی به "تابناک کهگیلویه و بویراحمد " گفت : با تامین اعتبار از طرف دولت ، ظرف چند روز آینده مناقصه این پروژه انجام خواهد شد که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت گیرد.
امین الله بابویی افزود : بر اساس تامین اعتبار صورت گرفته و دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی این پروژه به مناقصه می رود و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.
 
خبر خوش معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی برای چرامی ها / بالاخره بیمارستان چرام به مناقصه رفت + جزئیات
 
بابویی گفت : بر این اساس دستور به مناقصه رفتن این پروژه طی بخشنامه ای اعلام شده است به این مضمون: "نظر به دستور ریاست دانشگاه و محدودیت زمانی در خصوص مناقصه بیمارستان 32 تختخوابی شهر چرام و با توجه به هم تیپ بودن این بیمارستان با بیمارستان 32 تختخوابی سیسخت به پیوست ، کلیه اسناد فنی و نقشه های اجرایی جهت انجام مناقصه و سایر استعلامات قانونی ارسال تا امور قراردادها اقدام لازم را به عمل آورند".
وی در ادامه افزود : به احتمال قوی این مناقصه حداکثر طی روزهای آینده انجام و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد که با توجه به تامین اعتبار 50 درصدی بنیاد برکت ، امیدواریم این بیمارستان هم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد بیمارستان 32 تختخوابی چرام به زودی و به صورت جدی وارد فاز عملیات ساختمانی شده و تکمیل و در سریعترین زمان ممکن بهره برداری از آن آغاز شود. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
خدا رو شکر ولی از آقای بابویی انتظار داریم به جد پیگیر موضوع باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
درودبرجناب دکتربابویی واقدام به موقع وسریع جناب دکترایلامی باعث افتخاره هست که تمام شهرستانهای استان به همت مسولین بیمارستان را اماده میکنندجهت حال رفاه مردم
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
احسنت بر دکتر عزیز خداوند اجرت دهد
همشهری چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
اتفاقا کسانیکه باعث وقفه این پروژه شدند و به مردم چرام خیانت کردند همین آقایون دانشگاه علوم پزشکی در راس دکتر ایلامی بودند که بعلت کنش هایی که با اج حاج هاشمی داشتند تا این مواقع طول کشید و تنها کسی که پیگیر احداث بیمارستان چرام بوده وهسنند شخص حاج هاشمی ست که خدا میدونه شبانه روز چقدر در تهران پیگیر بودند تااین آرزوی چندین‌ ساله به واقعیت تبدیل بشه و باید خدایی به مردم واقعیت ها را بگیم تمام کننده واقعی و شروع کننده اش شخص حاج هاشمی بودند وهستندوکسی خواهشا روش مانور ندهند مردم کنجکاوندوپیگیرو همه چی را میدانن .. دکترایلامی هم بدونه مردم چرام ازشون بشدت ناراحت ونگران اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
دوست عزیز دکتر ایلامی مخالف نبوده بلکه 50 درصد سهم دولت را نمی تونست تامین کنه چون دولت اجازه تعریف پروژه جدید را نداده بود اما از انجایی که آقای هاشمی تونسته بود بنیاد برکت را به قبول سهم 50 درصدی مجاب کنه دکتر ایلامی هم سعی کرد همکاری کنه و پروژه را کلنگ زنی کنند که خدا را شکر خوب داره ردیف میشه . البته مسئولین علوم پزشکی هم بارها از اقدامات عدل هاشمی در کمک به اونا تقدیر کرده اند.
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
این پروژه را شخص سردار هاشمی پور به تنهایی پیکیری گردند و خیلیا سنک انداختن گ این گار نشه ... خدا قوت سردار
بویراحمد
|
Netherlands
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
سلام واقعا دکتر بابویی کارش خیلی درسته باید از ایشان تشکر کرد ممنون دکتر به خاطر همه پیکرها هم در بیمارستان جلیل
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
ممنون از سردار و ایلامی و بابویی و صمیمی وجعفری وقایدی و استوار و چمن و رضایی و همه وهمه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
اگه تکلیف این آزمون شرکتی ما رو هم مشخص کنه، خیلی کر خوبیه....فعلا متاسفانه اختیار و دستش درآورده...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار